Κ. Μητσοτάκης από το Βελιγράδι: Η Ελλάδα είναι ο πιο σταθερός σύμμαχος της Σερβίας για την ευρωπαϊκή της προοπτική
«Στρατηγικός στόχος για την Ελλάδα είναι η ένταξη των δυτικών Βαλκανίων στην Ευρώπη», είπε ο πρωθυπουργός
Τι θα συζητήσουν οι δύο άνδρες
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ξεκίνησε η συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς στο κτήριο των θεσμών «Palata Srbije». Οι διμερείς σχέσεις, η ευρωπαϊκή προοπτική της Σερβίας, η συνεργασία στους τομείς της ενέργειας, των μεταφορών και η συμμετοχή της Ελλάδας στην ανάπτυξη των σερβικών υποδομών βρίσκονται στο επίκεντρο της συνάντησης.Ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς φιλοξένησε το βράδυ της Κυριακής, στην οικία του στο Βελιγράδι, τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο Βούτσιτς ανήρτησε στο Instagram φωτογραφία μαζί με τον Έλληνα πρωθυπουργό μπροστά από μία εστία ποδοσφαίρου όπου έγραψε: «Αυτήν την εστία πίσω από τον πρωθυπουργό Μητσοτάκη και εμένα την αγόρασε ο πατέρας μου για τον μικρό Βούκαν (σ.σ. Ο εξάχρονος γιος του Αλ. Βούτσιτς). Ο Κυριάκος και εγώ απλά βγήκαμε φωτογραφία με την μπάλα. Χαίρομαι που μπορώ να φιλοξενήσω έναν μεγάλο φίλο της Σερβίας, είμαι περήφανος για την προσωπική μας σχέση, πιστεύω ότι θα επιτύχουμε σπουδαία αποτελέσματα στη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ των αδελφών λαών, του σερβικού και του ελληνικού».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google«Στρατηγικός στόχος για την Ελλάδα είναι η ένταξη των δυτικών Βαλκανίων στην Ευρώπη», είπε ο πρωθυπουργός
Ένας Μεγάλος Απών με διαρκή Παρουσία Παντού
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας εγκαινίασε τη νέα βιομηχανική μονάδα «M Technologies» της METLEN
Ο κ. Κυρίζογλου χαρακτήρισε θετική την ενίσχυση του κρατικού μηχανισμού με νέο εξοπλισμό για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών