Σε κρίσιμη κατάσταση οι δύο από τους τρεις τραυματίες εφοριακούς της Κοζάνης

Σύμφωνα με ενημέρωση του νοσοκομείου «Γ. Παπανικολάου», μόνο η 47χρονη υπάλληλος φαίνεται να έχει διαφύγει τον κίνδυνο

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Διασωληνωμένος σε «εξαιρετικά κρίσιμη» κατάσταση νοσηλεύεται ο 56χρονος εφοριακός ο οποίος έπεσε θύμα της επίθεσης το απόγευμα της Πέμπτης, 16 Ιουλίου στη ΔΟΥ Κοζάνης, από έναν πολίτη που έφερε τσεκούρι και τραυμάτισε τρεις υπαλλήλους, όπως αναφέρει σήμερα, Κυριακή, το νοσοκομείο «Γ. Παπανικολάου» σε ανακοίνωσή του.

«Μετά τις νευροχειρουργικές επεμβάσεις στις οποίες έχει υποβληθεί, εμφανίστηκαν και παραμένουν ήπια σημεία βελτίωσης τα οποία μας δίνουν αμυδρές ελπίδες», υπογραμμίζει το νοσοκομείο.

Διασωληνωμένη και σε κρίσιμη κατάσταση παραμένει και η 67χρονη εφοριακός, και «κατόπιν εκτίμησης από νευροχειρουργούς, γναθοχειρουργούς και ιατρούς άλλων ειδικοτήτων θα κριθεί το ενδεχόμενο χειρουργικής επέμβασης. Η κατάσταση της παραμένει σοβαρή χωρίς επιδείνωση», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Η τρίτη τραυματίας, 47 ετών, «εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική με σταθερή πορεία στην υγεία της. Η κατάσταση της δεν φαίνεται να ενέχει κινδύνους», τονίζει το νοσοκομείο «Γ. Παπανικολάου».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA