Θεσσαλονίκη: Συμμαχία ΕΟΑ Λευκωσίας – ΕΥΑΘ για το νερό, την ψηφιοποίηση και την «έξυπνη» αυτοδιοίκηση
Σφραγίστηκε με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Επαρχιακού Οργανισμού Αυτοδιοίκησης Λευκωσίας και της ΕΥΑΘ Υπηρεσίες Α.Ε.
Σφραγίστηκε με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Επαρχιακού Οργανισμού Αυτοδιοίκησης Λευκωσίας και της ΕΥΑΘ Υπηρεσίες Α.Ε.
Η μέθοδος αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου συστήματος δορυφορικής παρακολούθησης που αναπτύσσει η ΕΥΑΘ
Στην ΕΥΑΘ, βρίσκεται σε εξέλιξη η σταδιακή εγκατάσταση 200.000 «έξυπνων» υδρομέτρων, ενώ παράλληλα επεκτείνεται το σύστημα τηλεμετρίας και τηλεελέγχου (SCADA) του δικτύου
Η παρακολούθηση της ποιότητας και στάθμης των νερών γίνεται με τη χρήση δορυφορικών μέσων τηλεπισκόπησης
Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης είναι η ΕΥΑΘ να ενσωματώσει όλες τις Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης της Θεσσαλονίκης και να αναλάβει τη διαχείριση της ύδρευσης και αποχέτευσης όλης της Χαλκιδικής
Μέχρι σήμερα τις μετοχές των δύο δημόσιων εταιρειών ύδρευσης και αποχέτευσης τις κατέχει το «Υπερταμείο» - Στο ίδιο νομοσχέδιο περιλαμβάνεται τροπολογία για παράταση στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων
Δεν υπήρξε ποτέ θέμα ιδιωτικοποίησης του νερού- Διαγωνισμός για τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια
Υπενθυμίζεται ότι το ΣτΕ εξέδωσε τον Φεβρουάριο του 2022 μία απόφαση – σταθμό, κατοχυρώνοντας τον δημόσιο έλεγχο στο νερό και απαιτώντας την επιστροφή των μετοχών της ΕΥΔΑΠ – ΕΥΑΘ, που είχαν μεταβιβαστεί στο Υπερταμείο το 2016, πίσω στο Δημόσιο
Από το πρωί η υδροδότηση έχει διακοπεί
Η αποκατάσταση αναμένεται μεταξύ δύο και τρεις το μεσημέρι
Οι δύο πλευρές υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας
Αναλυτικά οι κωδικοί
Συστήνεται χρήση μάσκας και αντισηπτικού -Σε ισχύ η σύσταση για ηλεκτρονική πληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών -Σε ποια σημεία εξοφλούνται λογαριασμοί στη Θεσσαλονίκη
Να μη ρίχνουν στη λεκάνη της τουαλέτας αντισηπτικά υγρομάντηλα, χαρτί κουζίνας, γάντια μιας χρήσης ή μάσκες συνιστά στους καταναλωτές της η ΕΥΑΘ Α.Ε.
Κλειστά τα γραφεία εξυπηρέτησης κοινού σε Αγγελάκη και 26ης Οκτωβρίου -Παράταση στην εξόφληση λογαριασμών -Δεν θα πραγματοποιούνται διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλής
Λόγω του κορονοϊού η εταιρεία συνιστά στους καταναλωτές να προσέρχονται στα «γκισέ» μόνο για επείγοντα αιτήματα και να κάνουν τις πληρωμές τους ηλεκτρονικά
Συμβουλές και οδηγίες ενόψει του αναμενόμενου κύματος ψύχους
Πέντε ανώτεροι υπάλληλοι και τρεις μηχανικοί διώκονται σε βαθμό κακουργήματος για απιστία κατ' εξακολούθηση