Σε απόγνωση βρίσκονται οι κτηνοτρόφοι στην περιοχή της Λάβας Σερβίων Κοζάνης, καθώς, πολλά από τα ποιμενικά ζώα τους θανατώνονται καθημερινά, εξαιτίας της απερισκεψίας μίας ομάδας κυνηγών.
Όπως καταγγέλλουν στην ΕΡΤ, οι δηλητηριάσεις σκύλων γίνονται, αυτή την περίοδο, πριν από την έναρξη του κυνηγιού.
Σύμφωνα με την καταγγελία των κτηνοτρόφων, κάποιοι ασυνείδητοι κυνηγοί θέλουν να λυμαίνονται την περιοχή αυτή, χωρίς την παρουσία άλλων σκυλιών, εκτός των δικών τους.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός κτηνοτρόφου της περιοχής, ο οποίος έχει βρει το τελευταίο εξάμηνο, όχι ένα ή δύο αλλά 22 δηλητηριασμένα ποιμενικά σκυλιά.
Παρά τις δεκάδες καταγγελίες, τα τελευταία χρόνια στην αστυνομία κατά άγνωστων δραστών, για τις θανατώσεις όχι μόνο ποιμενικών σκύλων αλλά και αγριμιών από δηλητηριασμένα δολώματα, οι έρευνες δεν έχουν φέρει αποτέλεσμα, καθώς οι δράστες επιλέγουν να κινούνται στην περιοχή, ως επί το πλείστον τη νύχτα, όταν οι κτηνοτρόφοι πάνε σπίτια τους, και αφήνουν ανεπιτήρητα τους στάβλους και τα κοπάδια τους.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Δύο ανενεργά σχολεία μετατρέπονται πολιτιστικούς πυρήνες για την ανάδειξη της αγροτικής ζωής, της υφαντικής και της μουσικής παράδοσης της ακριτικής Θράκης
Το έργο στην Κυρακαλή Γρεβενών εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια. «Το ξεμπλοκάρουμε, το ολοκληρώσαμε και σήμερα παραδώσαμε ήδη τα 40 πρώτα παραχωρητήρια στους ωφελούμενους»