Ο Πατριάρχης των Σέρβων Ειρηναίος βρέθηκε θετικός στον κορoνοϊό και εισήχθη απόψε σε νοσοκομείο του Βελιγραδίου. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία (SPC), ο Πατριάρχης αισθάνεται καλά, είναι απύρετος και δεν παρουσιάζει κάποια σοβαρά συμπτώματα.
Σημειώνεται ότι ο προκαθήμενος της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας την περασμένη Κυριακή χοροστάτησε στην εξόδιο ακολουθία του Μητροπολίτη Μαυροβουνίου και Παραθαλασσίας Αμφιλοχίου, ο οποίος απεβίωσε από επιπλοκές του κορονοϊού. Στην κηδεία του Μητροπολίτη Αμφιλοχίου παρέστησαν επίσης όλοι οι αρχιερείς της Σερβικής Εκκλησίας ενώ προσήλθαν για να προσκυνήσουν το σκήνωμα χιλιάδες πιστοί.
ΑΠΕ- ΜΠΕ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο Πατριάρχης βρέθηκε θετικός στον ιό Sars Cov-2 στις 4 Νοεμβρίου, εισήχθη σε στρατιωτικό νοσοκομείο του Βελιγραδίου και η κατάσταση της υγείας του άρχισε να επιδεινώνεται ραγδαία στις 18 Νοεμβρίου