Σιγκαπούρη: Δύο κινεζικά υπερτάνκερ πέρασαν σήμερα από τα Στενά του Ορμούζ

Είναι πιθανόν να πρόκειται για τα πρώτα πλοία που εξέρχονται από τον Κόλπο από την έναρξη της εκεχειρίας μεταξύ των ΗΠΑ και του Ιράν

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Δύο κινεζικά υπερτάνκερ πέρασαν σήμερα από τα Στενά του Ορμούζ, δείχνουν τα στοιχεία του Ομίλου Χρηματιστηρίου του Λονδίνου (LSEG).

Είναι πιθανόν να πρόκειται για τα πρώτα πλοία που εξέρχονται από τον Κόλπο από την έναρξη της εκεχειρίας μεταξύ των ΗΠΑ και του Ιράν, νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.

Τα δύο μεγάλα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου Cospearl Lake και He Rong Hai, υπό την Unipec, τον εμπορικό βραχίονα του κινεζικού κρατικού ενεργειακού κολοσσού Sinopec, εισήλθαν και εξήλθαν σήμερα από “την περιοχή αγκυροβολίου δοκιμαστικής διέλευσης των Στενών του Ορμούζ” που παρακάμπτει την ιρανική νήσο Λαράκ, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA