Σημαντική αύξηση επιβατών του ΟΑΣΘ την πρώτη ημέρα του σχεδίου χαλάρωσης των μέτρων

Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης έχουν βγει περίπου τα 350 οχήματα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ομαλά κύλησε η πρώτη ημέρα της δεύτερης φάσης του σχεδίου χαλάρωσης των περιορισμών λόγω κορονοϊού όσον αφορά την μετακίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του επιβατικού κοινού και στη Θεσσαλονίκη.

Στον ΟΑΣΘ σημειώθηκε σημαντική αύξηση, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 11 Μαΐου οι επικυρώσεις εισιτηρίων αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με την προηγούμενη Δευτέρα 4 Μαΐου.

Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης έχουν βγει περί τα 350 οχήματα, τα οποία απολυμαίνονται καθημερινά μετά τη λήξη κάθε βάρδιας.

Υπενθυμίζεται επίσης, ότι σε όλα τα οχήματα έχει τοποθετηθεί διαχωριστικό για την προστασία των οδηγών. Οι επιβάτες εισέρχονται και εξέρχονται από τα οχήματα από διαφορετικές πόρτες.

Όλοι οι εργαζόμενοι και η συντριπτική πλειονότητα των επιβατών τηρούν τις οδηγίες των ειδικών. 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA