- Newsroom
Το κοινό της Θεσσαλονίκης φιλοδοξεί να “ψήσει” η βραβευμένη για την επιχειρηματική της ανάπτυξη αλυσίδα γρήγορου φαγητού Simply Burgers, που εδώ και λίγο καιρό άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Mediterranean Cosmos.
Της Μαρίας Μαθιοπούλου
mathiopouloum@makthes.gr
Η επιχειρηματική ιδέα των αδερφών Μπράιαν και Άρη Κάρεϊ -που έλαβαν το βραβείο “Στέλιος Χατζηιωάννου για το επιχειρηματικό ξεκίνημα της χρονιάς” στην απονομή των “Κούρος 2008”- χτύπησε την πόρτα της Θεσσαλονίκης, όπου ήρθε για να μείνει. Άλλωστε στα σχέδια της εταιρείας είναι η δημιουργία άλλων δύο καταστημάτων στην πόλη εντός του 2010. Μάλιστα οι κρούσεις από ενδιαφερόμενους franchisees στη Θεσσαλονίκη ήδη είναι πολλές.
Το ενδιαφέρον της αθηναϊκής αλυσίδας προσελκύει συνολικά η Βόρεια Ελλάδα, χωρίς να έχει για την ώρα αποκρυσταλλωθεί ο σχεδιασμός για άλλες πόλεις εκτός της Θεσσαλονίκης, ενώ στα πλάνα βρίσκεται και η επέκταση εκτός συνόρων, με αιχμή του δόρατος τα Βαλκάνια, την Τουρκία αλλά και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Η αλυσίδα Simply Burgers διαθέτει σήμερα 20 καταστήματα στην Αθήνα, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη (ιδιόκτητα και με τη μέθοδο του franchising), ενώ σχεδιάζει και νέα επέκταση εντός του επόμενου έτους, σε μια προσπάθεια να καλύψει όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Η επέκτασή της εκτός Αθηνών γίνεται για την ώρα με αργά και προσεκτικά βήματα, καθώς η αλυσίδα δεν λειτουργεί στη λογική της κατάψυξης και των συντηρητικών για τα κρέατα που χρησιμοποιεί. Σε αυτό το πλαίσιο και το πρώτο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη διαθέτει τον μίνιμουμ κατάλογο της αλυσίδας, ενώ τα επόμενα δύο θα αναπτυχθούν κατά το πλήρες μοντέλο των Αθηνών. Πλέον, η Simply Burgers καθημερινά ετοιμάζει περισσότερα από 7.000 burgers.
Τα αδέλφια Κάρεϊ άνοιξαν το πρώτο κατάστημα Simply Βurgers το 2003 στη Νέα Ερυθραία, με αρχικό κεφάλαιο 30.000 ευρώ, δανεικά από την οικογένειά τους. Η αγάπη τους για το φαγητό, αλλά και η εμπειρία τους από την εστίαση στη χώρα των burgers, τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου σπούδασαν, έγινε πυξίδα για το φιλόδοξο επιχειρηματικό εγχείρημα, που δεν πέρασε απαρατήρητο.
ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
“Η διαφορά της αλυσίδας Simply Burgers έγκειται στο πάθος μας για την ποιότητα” σημειώνει μιλώντας στη “Μ” ο διευθυντής μάρκετιγκ και ανάπτυξης της εταιρείας, Παναγιώτης Σουσούνης, υπογραμμίζοντας τον απόλυτα πελατοκεντρικό χαρακτήρα της αλυσίδας. “Υπάρχουμε γιατί μας επιλέγουν οι πελάτες μας” τονίζει ο ίδιος, εξηγώντας πως η αλυσίδα δεν είναι ένα κλασικό fast food, αλλά έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στα γνωστά ταχυφαγεία και τα εστιατόρια τύπου casual dining.