Σιόβας: «Δεν φοβόμαστε τη Βοσνία»

Ο διεθνής αμυντικός εμφανίστηκε βέβαιος πως η Εθνική θα πάρει θετικό αποτέλεσμα από την παρέα του Τζέκο

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Αισιόδοξος για την αναμέτρηση της Εθνικής με τη Βοσνία δήλωσε ο Δημήτρης Σιόβας, ο οποίος εκτιμά πως η ομάδα έχει αρχίσει να αποκτά ομοιογένεια.

«Είναι ένα δύσκολο ματς σε μια «καυτή» έδρα. Είμαστε μία ομάδα με νέους παίκτες. Κάνουμε μία καινούργια αρχή και σιγά σιγά αποκτούμε ομοιογένεια. Πιστεύω ότι αύριο θα πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Ένα αποτέλεσμα που το θέλουμε για να βρεθούμε στις δύο πρώτες θέσεις που οδηγούν στο EURO».
 
Ο διεθνής άσος σχολίασε τις απουσίες των Μανωλά, Τοροσίδη και Μήτρογλου και τόνισε πως η ομάδα θα διαχειριστεί σωστά την πίεση. «Σίγουρα είναι σημαντικές απουσίες. Είναι όλοι τους πολύ καλοί παίκτες με μεγάλη εμπειρία. Δεν έχουμε όμως να φοβηθούμε τίποτα. Όσοι είμαστε εδώ, θα αντεπεξέλθουμε. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Εάν κάθε παίκτης δώσει το 100% θα είμαστε καλά.  Το είχα πει και τις προηγούμενες μέρες. Υπάρχει πίεση. Όμως, με τη νίκη επί του Λίχτενσταϊν, μάς έφυγε ένα βάρος. Πάμε τώρα να πάρουμε κάτι θετικό.  Δεν έχουμε τόσο άγχος εκτός έδρας».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA