Σλοβακία: Θα πληρώσει και σε ρούβλια το φυσικό αέριο αν χρειαστεί

Η χώρα έχει στη διάθεσή της έξι εβδομάδες για να βρει μια λύση μέχρι την επόμενη πληρωμή, που πρόκειται να γίνει στις 20 Μαΐου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

«Ναι» στην πληρωμή του φυσικού αερίου από τη Ρωσία σε ρούβλια, αν χρειαστεί, λέει η Σλοβακία, δια του υπουργού Οικονομικών. Η χώρα καλύπτει το 85% της ζήτησης με ρωσικό αέριο και ως εκ τούτου, δεν μπορεί να αποκοπεί. Ο υπουργός πάντως σημείωσε ότι στηρίζει τη λήψη μιας κοινής απόφασης από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Ρωσία έχει ζητήσει να πληρώνεται σε ρούβλια για το φυσικό αέριο που παραδίδει, όμως η Ευρωπαϊκή Ένωση επιμένει ότι οι ευρωπαϊκές εταιρείες που έχουν συνάψει συμβάσεις σε ευρώ ή σε δολάρια δεν θα ικανοποιήσουν αυτό το αίτημα. «Το αέριο δεν πρέπει να σταματήσει», είπε ο Σλοβάκος υπουργός Ρίτσαρντ Σούλικ στο τηλεοπτικό κανάλι RTVS. «Αν υπάρχει όρος να πληρώνουμε σε ρούβλια, τότε θα πληρώσουμε σε ρούβλια». Ο Σούλικ είπε ότι η Σλοβακία θα συνεχίσει να εργάζεται με την ΕΕ για την υιοθέτηση μιας κοινής στάσης. Ο σλοβακικός πάροχος SPP ανέφερε πάντως ότι πλήρωσε τον Μάρτιο σε ευρώ, όπως ορίζει η σύμβασή του. Ο Σούλικ είπε ότι η χώρα έχει στη διάθεσή της έξι εβδομάδες για να βρει μια λύση μέχρι την επόμενη πληρωμή, που πρόκειται να γίνει στις 20 Μαΐου.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA