Στέλιος Αγγελούδης: Υγεία και φώτιση σε όλο τον κόσμο

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης βρέθηκε στο λιμάνι της πόλης για να παρακολουθήσει την τελετή των Θεοφανείων

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Καλή φώτιση και καλή χρονιά ευχήθηκε ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης σε πολίτες της πόλης και δημοσιογράφους, που βρέθηκαν στον Α προβλήτα Θεσσαλονίκης σήμερα το πρωί για την τελετή του αγιασμού των υδάτων.

Ο κ. Αγγελούδης προσερχόμενος μπροστά στους δημοσιογράφους για να πραγματοποιήσει δήλωση, τους ευχήθηκε καλή χρονιά

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA