Στίβος: Ο Τεντόγλου το ξανάκανε! Νικητής στο Diamond League στο τελευταίο άλμα (βίντεο)

Ο Γρεβενιώτης άλτης, παρά την κούραση από το παγκόσμιο πρωτάθλημα, κατέκτησε την πρώτη θέση με 8.20μ.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ο Μίλτος Τεντόγλου γνωρίζει πολύ καλά το μυστικό της επιτυχίας και φρόντισε να το επαναλάβει και στο Diamond League της Ζυρίχης, αποδεικνύοντας πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του μήκους ενώ ήταν στην τρίτη θέση μέχρι την πέμπτη προσπάθεια μπήκε στο διάδρομο του μήκους και με το μοναδικό του στιλ σημείωσε άλμα στα 8,20 μ. (-0,5) κατακτώντας την πρώτη θέση στη διοργάνωση.

Ο 25χρονος άλτης που προπονείται με τον Γιώργο Πομάσκι ήταν λογικό να είναι αρκετά κουρασμένος σε αυτόν τον αγώνα, καθώς πριν από μια εβδομάδα βρίσκονταν στη Βουδαπέστη για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Βεβαίως, το ίδιο κουρασμένοι ήταν και οι αντίπαλοι του και για το λόγο αυτό τα πρώτα τους άλματα ήταν κάτω από τα 8 μέτρα.

Ο Τεντόγλου ξεκίνησε με 7,95 μ. (-0,5), συνέχισε με 8,04 μ. (-0,5) και με 7,96 μ. (-1,2), άφησε την τέταρτη προσπάθεια του και στην πέμπτη προσγειώθηκε στα 8,00 μ. (0,0). Προηγουμένως ο Τζαμαϊκανός Τατζέι Γκέιλ είχε άλμα στα 8,07 μ. (-0,5) και ήταν πρώτος με τον Αμερικανό Τζάριον Λόουσον να ακολουθεί με 8,05 μ. (-0,7).

Στο έκτο άλμα όμως τα δεδομένα άλλαξαν αφού ο Τεντόγλου δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Με τα 8,20 μ. (-0,5) έκανε αυτό που μόνο ο ίδιος ξέρει πως γίνεται, πήρε την πρώτη θέση και έκλεισε με τον πλέον ιδανικό τρόπο μια εξαιρετική χρονιά.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA