Στο «Κλεάνθης Βικελίδης» ο Άγγελος Αναστασιάδης

Ο ομοσπονδιακός εκλέκτορας παρακολούθησε από κοντά την αναμέτρηση του Άρη με τον ΟΦΗ

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Από τα επίσημα του «Κλεάνθης Βικελίδης» παρακολούθησε ο Άγγελος Αναστασιάδης τον αγώνα του Άρη με τον ΟΦΗ για την 26η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας. Λίγες μέρες μετά την ισοπαλία 2-2 με τη Βοσνία, στη Ζένιτσα, για τα προκριματικά του EURO 2020, ο ομοσπονδιακός εκλέκτορας αποφάσισε να ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για να «τσεκάρει» τους Έλληνες παίκτες των δύο ομάδων. 

Ο 66χρονος τεχνικός θέλει να σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη για όλους τους ποδοσφαιριστές που θα μπορούσαν να προσφέρουν στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, δεδομένου ότι ακολουθούν δύσκολα ματς, όπως αυτό με την τετράκις παγκόσμια πρωταθλήτρια, Ιταλία. Σημειώνεται πως ο Άγγελος Αναστασιάδης είχε καλέσει πρόσφατα στην Εθνική δύο παίκτες των κιτρινόμαυρων. Τον Μανώλη Σιώπη και τον Γιώργο Βαλεριάνο.  

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον ισχυρό άνδρα του Άρη, Θόδωρο Καρυπίδη, τον οποίο συνεχάρη για την καλή πορεία της ομάδας. Από την πλευρά του, ο ηγέτης των κιτρινόμαυρων ευχήθηκε καλή επιτυχία στην Εθνική και πρόκριση στα τελικά του EURO. 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA