Ελεύθεροι οι 15 καταληψίες του ΑΠΘ -Για την 21η Ιανουαρίου αναβλήθηκε η δίκη (βίντεο-φωτ.)
Σε βάρος τους ασκήθηκε ποινική δίωξη για απείθεια, διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας, διατάραξη κοινής ειρήνης, παράβαση του νόμου περί ραδιοσυχνοτήτων, βία κατά υπαλλήλων, απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης και οπλοφορία
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Οι κατηγορούμενοι, οκτώ άνδρες και επτά γυναίκες ηλικίας 20 έως 39 ετών, και μεταξύ αυτών εν ενεργεία προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές, παραπέμφθηκαν να δικαστούν με την αυτόφωρη διαδικασία στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης. Επειδή απουσίαζαν, όμως, οι μάρτυρες αστυνομικοί, η δίκη αναβλήθηκε για τις 21 Ιανουαρίου και η κράτηση των συλληφθέντων ήρθη αυτοδικαίως.
Υπενθυμίζεται ότι σε βάρος τους ασκήθηκε ποινική δίωξη για απείθεια, διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας, διατάραξη κοινής ειρήνης, παράβαση του νόμου περί ραδιοσυχνοτήτων, βία κατάκατά υπαλλήλων, απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης και οπλοφορία.
Νωρίτερα οδηγήθηκαν στα δικαστήρια υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.
Κάποιοι από αυτούς μάλιστα έκαναν χειρονομίες και φώναξαν κατά των δημοσιογράφων.
Ανάμεσα στους συλληφθέντες είναι οκτώ άνδρες και επτά γυναίκες, ηλικίας 20 έως 39 ετών, ενώ μεταξύ αυτών είναι και φοιτητές. Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους αφορά τα αδικήματα της διατάραξης λειτουργίας υπηρεσίας και κοινής ειρήνης, της απείθειας, όπως επίσης παραβάσεις των νόμων περί όπλων και ραδιοσυχνοτήτων. Η μεν πρώτη συνδέεται με τα ξύλινα κοντάρια και η άλλη με τις ασύρματες συσκευές που βρέθηκαν στο σημείο της κατάληψης.
Για τη μεταγωγή τους στον εισαγγελέα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση αλληλεγγύης έξω από τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.
Χθες, ως αντίδραση στην εκκένωση της κατάληψης σε χώρο εργαστηρίου στο τμήμα της Φαρμακευτικής, άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο, κατέλαβαν την κοσμητεία της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ.
Πανελλαδικό κάλεσμα αντιεξουσιαστών το ερχόμενο Σάββατο στην Καμάρα
«Πανελλαδική πορεία αλληλεγγύης στις καταλήψεις» διοργανώνουν οι αντιεξουσιαστές στη Θεσσαλονίκη, μετά την εκκένωση της κατάληψης «Στέκι στο Βιολογικό», αλλά και τη σημερινή επέμβαση στη νέα κατάληψη στο ΑΠΘ. Η πορεία προγραμματίζεται για το Σάββατο στις 13:00 στην Καμάρα.
Στο κάλεσμά της, που δημοσιεύθηκε σε ιστότοπο που πρόσκειται στον αντιεξουσιαστικό χώρο, η «Συνέλευση αναρχικών για την εξεγερσιακή προοπτική» κάνει λόγο για πανελλαδική πορεία αλληλεγγύης στις καταλήψεις και υπεράσπισης του στεκιού στο Βιολογικό, (που εκκενώθηκε στις 31.12.21), ενώ ζητεί «να μετατρέψουμε τον φόβο σε οργή για τη μαχητική υπεράσπιση των καταλήψεων. Αλληλεγγύη στις καταλήψεις».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Η επέμβαση έγινε παρουσία εισαγγελέα - Ομάδες αντιεξουσιαστών διακινούν στο διαδίκτυο προσκλήσεις για συγκεντρώσεις στο κέντρο της πόλης - Τάκης Θεοδωρικάκος: «Ασφάλεια και ελευθερία μέσα στο πανεπιστήμιο»
«Απόπειρες περιθωριακών στοιχείων, τα οποία με όχημα τη βία και έκνομες ενέργειες επιχειρούν να υπονομεύσουν τη λειτουργία του Πανεπιστημίου και τις σπουδές των νέων παιδιών, δεν είναι ανεκτές»
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη μίλησε για την ασφάλεια στα Πανεπιστήμια, τις επιχειρήσεις της Ελληνικής Αστυνομίας για την απελευθέρωση υπό κατάληψη χώρων και τις Ομάδες Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων