Απίστευτος Τεντόγλου: «Θύμωσα γιατί θα μπορούσα να κάνω ρεκόρ» (βίντεο)
Ο Γρεβενιώτης άλτης δεν επαναπαύεται με την επιτυχία, αλλά βάζει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά
«Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η πατρίδα μας, μας έκαναν για ακόμα μία φορά υπερήφανους»
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Μίλτο Τεντόγλου και την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη που κέρδισαν σήμερα μετάλλια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου στη Βουδαπέστη. Σε ανάρτησή του στο twitter, ανέφερε ότι σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η πατρίδα μας, οι αθλητές μας, μας έκαναν υπερήφανους και αισιόδοξους.
Συγκεκριμένα ο κ.Μητσοτάκης αναφέρει στην ανάρτηση του:
"Θερμά συγχαρητήρια στον «χρυσό» Μίλτο Τεντόγλου και στην «χάλκινη» Αντιγόνη Ντρισμπιώτη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η πατρίδα μας, μας έκαναν για ακόμα μία φορά υπερήφανους και μας γέμισαν αισιοδοξία".
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟ Γρεβενιώτης άλτης δεν επαναπαύεται με την επιτυχία, αλλά βάζει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά
Το νέο τετ-α-τετ Καραμανλή - Σαμαρά και τα κυβερνητικά «πηγαδάκια» στην Εθνική Πινακοθήκη - Δείτε φωτογραφίες
Στο τιμόνι αγωνιστικού GR Yaris ο πρωθυπουργός – Μήνυμα για την οδική ασφάλεια ενόψει της εκκίνησης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026
Δηλώσεις Λ. Μενδώνη και Ευ. Τουρνά