Σύγκρουση οχημάτων με δυο τραυματίες στον Εύοσμο - «Περιμέναμε 45 λεπτά ασθενοφόρο και αστυνομία» (φωτ.)
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα δυο οχήματα φαίνεται να παραβίασε «στοπ» - Από την σύγκρουση τραυματίστηκαν δυο άτομα και μεταφέρονται στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
Σύγκρουση δυο οχημάτων σημειώθηκε σήμερα το πρωί στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δυο ατόμων.
Συγκεκριμένα, λίγο μετά τις 7:00 δυο οχήματα συγκρούστηκαν στην συμβολή των οδών Δωδεκανήσου και Επτανήσου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα δυο οχήματα φαίνεται να παραβίασε «στοπ».
Από την σύγκρουση τραυματίστηκαν δυο άτομα και μεταφέρονται στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Ωστόσο αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν στο makthes.gr ότι αργησαν οι αστυνομικές αρχές και το ασθενοφόρο να φτάσει στο σημείο.
«Περιμέναμε 45 λεπτά να έρθει το ασθενοφόρο και η μια γυναίκα ήταν πεσμένη στο έδαφος. Άργησαν πολύ. Αλλά και η αστυνομία άργησε πολύ να έρθει και όταν διαμαρτυρηθήκαμε μας είπαν ότι έχουν ένα περιπολικό για όλη την περιοχή» καταγγέλλει αυτόπτης μάρτυρας στο makthes.gr.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ένα όχημα προσέκρουσε στις προστατευτικές μπάρες και ανετράπη, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο οδηγός και να χρειαστεί η συμβολή της πυροσβεστικής για να τον απεγκλωβίσει