- Newsroom
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επισκέφθηκε ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης και πρόσφατα απολυμένος από την Hellenic Train. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε έπειτα από πρόσκληση του ευρωβουλευτή Κώστα Αρβανίτη, αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Αριστεράς και τακτικού μέλους της Επιτροπής Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων (EMPL).
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εκπροσώπους φορέων, μεταξύ των οποίων η Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών, μέλη της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού (TRAN).
Στην πολύ παραγωγική συνάντηση με την πρόεδρο της Επιτροπής EMPL, Li Andersson, η ίδια ενημερώθηκε αναλυτικά για την υπόθεση της απόλυσης του Κώστα Γενιδούνια, αλλά και για τις συνολικές συνθήκες εργασίας των μηχανοδηγών στην Ελλάδα.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν η εκδικητική απόλυση του Κώστα Γενιδούνια από την Hellenic Train, καθώς και η ανησυχητική κατάσταση στους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Παρά την τραγωδία στα Τέμπη, οι συνθήκες ασφαλείας εξακολουθούν να παραμένουν επισφαλείς.
Ο Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών, Alejandro Martinez, χαρακτήρισε την κατάσταση ως «κρίσιμη και ανησυχητική», εκφράζοντας την πλήρη στήριξη της Ομοσπονδίας στον Κώστα Γενιδούνια. Τόνισε πως η Ομοσπονδία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην Ελλάδα και διατηρεί διαρκή επαφή με ευρωβουλευτές για την ενίσχυση της ασφάλειας στους σιδηροδρόμους.
“H εκδικητική απόλυση του Κώστα Γενιδούνια δεν θα περάσει. Κανείς δεν είναι μόνος του στη μάχη απέναντι στη συγκάλυψη και την ανάλγητη Δεξιά. Παρά τις μεθοδεύσεις του ΕΛΚ/ΝΔ και των συμμάχων τους, το έγκλημα των Τεμπών και η κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρόμων θα συζητηθεί στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις 19 Ιουνίου, παρουσία του αρμόδιου Επιτρόπου Μεταφορών Απόστολου Τζιτζικώστα μετά από πρόταση της ομάδας της Ευρωπαϊκής Αριστεράς (LEFT)” δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Κώστας Αρβανιτης.
Η υπόθεση της απόλυσης του Κώστα Γενιδούνια και η συνολική κατάσταση στον τομέα των μεταφορών στη χώρα τίθενται πλέον με σαφήνεια στο ευρωπαϊκό τραπέζι, εντείνοντας τις πολιτικές πιέσεις για διαφάνεια, λογοδοσία και ουσιαστική βελτίωση των υποδομών και των συνθηκών εργασίας των σιδηροδρομικών.