Τετ-α-τετ Τζιτζικώστα-Καραμανλή: Τι συζήτησαν οι δύο άνδρες (φωτ.)

Μια ώρα διήρκεσε η σημερινή συνάντηση που είχαν στη Θεσσαλονίκη ο περιφερειάρχης με τον πρώην πρωθυπουργό

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Μια ώρα διήρκεσε η σημερινή συνάντηση που είχαν στη Θεσσαλονίκη ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας με τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή στο κτήριο διοίκησης της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο κ. Τζιτζικώστας υποδέχτηκε τον κ. Καραμανλή και στην αρχή της συνάντησης τον ξενάγησε στο νέο κτίριο υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς ο πρώην πρωθυπουργός επισκέφτηκε τον χώρο για πρώτη φορά. 

tzitzikwstas-karamanlis-5.jpg


Μάλιστα μαζί εισήλθαν και στη νέα αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου, με τον πρώην πρωθυπουργό να εύχεται η αίθουσα να είναι καλορίζικη. Στη συνέχεια οι δύο άνδρες είχαν κατ’ ιδίαν συζήτηση στο γραφείο του περιφερειάρχη, η οποία διήρκεσε πάνω από 1 ώρα. Ο πρώην πρωθυπουργός συνεχάρη τον επανεκλεγέντα περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας για τη μεγάλη του νίκη στις εκλογές της πρώτης Κυριακής, ενώ ο κ. Τζιτζικώστας του παρουσίασε το έργο της διοίκησης, με ιδιαίτερη αναφορά στο μεγάλο πρότζεκτ του παραλιακού μετώπου.

tzitzikwstas-karamanlis-2.jpg
tzitzikwstas-karamanlis-3.jpg



Η συνάντηση ολοκληρώθηκε χωρίς να γίνουν δηλώσεις, με τους δύο άνδρες να δίνουν ένα νέο ραντεβού για σήμερα το απόγευμα, καθώς θα χαιρετίσουν στην παρουσίαση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά για τις ελληνογερμανικές σχέσεις, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων της Εταιρίας Μακεδονικών Σπουδών.

tzitzikwstas-karamanlis-5.jpg
tzitzikwstas-karamanlis-4.jpg



Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA