Ολοκληρώθηκε χθες, 8/3, στο Καλογερικό του Λιμένα το μεγάλο θεατρικό αφιέρωμα του δήμου Θάσου στη Γυναίκα με το έργο του Μηνά Βιντιάδη «Απόψε θα μ’ ακούσεις», στο οποίο πρωταγωνιστεί η Άννα Αδριανού.
Είχαν προηγηθεί τον Ιανουάριο «Η προίκα», ο συγκλονιστικός μονόλογος της Μπέττυς Μαγρίζου, με τη Στέλλα Παπαδημητρίου και τον Φεβρουάριο η εμβληματική-«Δεσποινίς Μαργαρίτα», του Ρομπέρτο Ατάϋντε, με τον Θόδωρο Γράμψα, μια συμπαραγωγή του Θεάτρου Τέχνης με την «Πράξις 7»
Η επιλογή της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας για τον επίλογο του φεστιβάλ δεν είναι τυχαία. Όπως λέει ο δήμαρχος Θάσου Κώστας Χατζηεμμανουήλ, συγγραφέας ο ίδιος, «επειδή το αφιέρωμα είχε αυτό το θέμα, θεωρήσαμε κατάλληλο να φιλοξενήσουμε την 8η Μαρτίου την τελευταία παράσταση πιστεύοντας, όμως, ότι ποτέ δεν πρέπει να πέσει η αυλαία και τα φώτα της ράμπας να φωτίζουν πάντα τη γυναίκα σύντροφο, μάνα, αδελφή, γιαγιά και κόρη».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Το emakedonia.gr είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα εργαστήρια αγιογραφίας της Β. Ελλάδας των αδερφών Χριστοδούλου και να δει από κοντά την τέχνη της Αγιογραφίας, εν τη γενέσει της
Ο δικηγόρος Μιχάλης Νταγγίνης υπογράφει το πρώτο του βιβλίο με τίτλο «Πατημένα Τριάντα» και μιλά για τη γενιά που μεγάλωσε στις καλύτερες συνθήκες και «σφραγίστηκε» από αλλεπάλληλες κρίσεις