- Newsroom
Μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν οι 103 επιβάτες της αμαξοστοιχίας IC56, η οποία εκτελούσε το βραδινό δρομολόγιο Αθήνα–Θεσσαλονίκη, όταν λίγο πριν τις 11 το βράδυ (23:05) ακινητοποιήθηκε κοντά στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου, εξαιτίας διακοπής στην ηλεκτροδότηση.
Άμεσα κινητοποιήθηκαν τεχνικά συνεργεία του Διαχειριστή Υποδομής (ΟΣΕ), τα οποία κατάφεραν να αποκαταστήσουν τη βλάβη. Η αμαξοστοιχία αναχώρησε τελικά με καθυστέρηση 67 λεπτών.
Δικαίωμα αποζημίωσης για τους επιβάτες – Τι προβλέπει ο κανονισμός
Η Hellenic Train ενημέρωσε ότι, βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2021/782, οι επιβάτες που επηρεάστηκαν από την καθυστέρηση δικαιούνται αποζημίωση ίση με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους.
Ακολουθούν οι τρόποι με τους οποίους οι επιβάτες μπορούν να αιτηθούν την αποζημίωση, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:
Για εισιτήρια που εκδόθηκαν με μετρητά:
- Η αποζημίωση παρέχεται αποκλειστικά από τα ενεργά εκδοτήρια σταθμών.
Για εισιτήρια που αγοράστηκαν με κάρτα (ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης):
- Επιλογή 1: Ο επιβάτης μπορεί να επισκεφθεί εκδοτήριο σταθμού για να αιτηθεί την αποζημίωση.
- Επιλογή 2: Εναλλακτικά, μπορεί να υποβάλει γραπτό αίτημα μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων στον ιστότοπο της Hellenic Train, επισυνάπτοντας:
- τον αριθμό του εισιτηρίου (αν είναι ηλεκτρονικό) ή
- το PDF του εισιτηρίου / καθαρή φωτογραφία του (αν είναι φυσικό εισιτήριο από εκδοτήριο).
Η αποζημίωση κατατίθεται στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά.
Πού να απευθυνθείτε
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αίτησης αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν:
- Την ιστοσελίδα της Hellenic Train
- Ή να επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.