Θεσσαλονίκη: Απείλησε με μαχαίρι οδηγό ταξί και αφαίρεσε 200 ευρώ

Ο 21χρονος συνελήφθη και τα χρήματα αποδόθηκαν στον οδηγό

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στην περιοχή του Ευόσμου, στη Θεσσαλονίκη εντοπίστηκε και συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας, απογευματινές ώρες χθες (08-03-2025), ένας 21χρονος. Μαζί με συνεργό του, που αναζητείται, πρώτες πρωινές ώρες την ίδια ημέρα, κατά την διάρκεια της αποβίβασης τους από ταξί ιδιοκτησίας 54χροου και με την απειλή χρήσης μαχαιριού, αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των (200) ευρώ.

Σημειώνεται ότι στην κατοχή του συλληφθέντα βρέθηκε το ανωτέρω χρηματικό ποσό και αποδόθηκε στον παθόντα.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA