Θεσσαλονίκη: Απολύμανση στη γειτονιά του 35χρονου που πέθανε από κορονοϊό (Φωτ.)
Συνεργεία του δήμου Νεάπολης - Συκεών -με ειδικές μάσκες και στολές- απολύμαναν κάδους απορριμμάτων, πεζοδρόμια αλλά και τις προσόψεις πολυκατοικιών - Παράλληλα, ιχνηλατήθηκαν οι επαφές του θύματος, ενώ η οικογένειά του τέθηκε σε απομόνωση
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Από νωρίς σήμερα το πρωί, συνεργεία του δήμου Νεάπολης - Συκεών -με ειδικές μάσκες και στολές- απολύμαναν, όπως προβλέπει το πρωτόκολλο που εφαρμόζεται για τα περιστατικά κορονοϊού, κάδους απορριμμάτων, πεζοδρόμια αλλά και τις προσόψεις πολυκατοικιών στη γειτονιά όπου ζούσε ο άτυχος 35χρονος, που άφησε την τελευταία του πνοή τα χθες στο νοσοκομείο "Άγιος Δημήτριος" στη Θεσσαλονίκη.
Στην περιοχή βρέθηκαν ο δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών Σίμος Δανιηλίδης και ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Αντώνης Σαουλίδης, οι οποίοι εξέφρασαν τα συλλυπητήριά τους στην οικογένεια του 35χρονου.
Παράλληλα, ιχνηλατήθηκαν οι επαφές του θύματος, ενώ η οικογένειά του τέθηκε σε απομόνωση. Είναι χαρακτηριστικό ότι η γυναίκα και το παιδί τού 35χρόνου έφυγαν από το διαμέρισμα όπου διέμεναν με τον 35χρονο στη Νεάπολη.
Ο άτυχος 35χρονος άνδρας είναι το νεαρότερο θύμα του κορονοϊού στην Ελλάδα, ενώ πλέον οι νεκροί στη χώρα μας από τον ιό ανέρχονται σε 121. Στην αρχή, ο νεαρός άνδρας εμφάνισε ήπια συμπτώματα, αλλά από το Μ. Σάββατο επιδεινώθηκε ραγδαία η κατάστασή του και εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου, μιας και κατέρρευσαν πολύ γρήγορα όλα τα ζωτικά του όργανα.
Να σημειωθεί ότι ο 35χρονος έκανε τρία τεστ για τον κορονοϊό και μόνο το τρίτο βγήκε θετικό στον ιό.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
"Το επιστημονικό προσωπικό του νοσοκομείου είναι συγκλονισμένο. Είναι άσχημη ημέρα" είπε στο makthes.gr ο διοικητής του νοσοκομείου "Άγιος Δημήτριος" Γ. Κούτρας, όπου κατέληξε ο 35χρονος - Ένας 75χρονος εξέπνευσε στον "Ευαγγελισμό