Μετά τη ΔΕΘ, η Θεσσαλονίκη αφέθηκε στη μοίρα της (φωτ.)
Από τη Νέα Παραλία μέχρι τον χώρο του Μουσείου Ολοκαυτώματος, η εγκατάλειψη είναι ολοφάνερη
Απίστευτη ταλαιπωρία για τους κατοίκους, αδιανόητη εικόνα του «φιλέτου» της πόλης
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Χρόνιζε στα γραφεία του δήμου Θεσσαλονίκης το σχέδιο για την ανάπλαση της περιοχής του ιστορικού κέντρου στη Διαγώνιο.Δείτε τις φωτογραφίες του makthes.gr από την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΑπό τη Νέα Παραλία μέχρι τον χώρο του Μουσείου Ολοκαυτώματος, η εγκατάλειψη είναι ολοφάνερη
Υπογραφή σύμβασης από τον Κ. Ζέρβα
Επιβεβαιώθηκαν οι ισχυροί δεσμοί συνεργασίας και αμοιβαίας εκτίμησης που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια
Αθ. Αηδονά: «Το έργο θα αντιμετωπίσει σειρά σημαντικών ζητημάτων μειωμένης πίεσης, διακοπών υδροδότησης και ποιότητας του πόσιμου νερού»