Θεσσαλονίκη: Εφημερία με γεμάτες όλες τις κλίνες ΜΕΘ- Covid στο "Παπαγεωργίου" - Πιέζονται τα νοσοκομεία της πόλης
Πιθανόν, για τις ανάγκες της εφημερίας, να μετατραπούν ακόμα δυο κλινικές σε κλινικές αποκλειστικά για covid-19, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να γίνει και μια αποσωλήνωση - Κατειλημμένες όλες οι κλίνες και στο "Γ. Γεννηματάς"
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Χωρίς ούτε ένα άδειο κρεβάτι στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για κορονοϊό ξεκίνησε η εφημερία σήμερα στις 08:00 στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου" στη Θεσσαλονίκη, με το υγειονομικό προσωπικό να βρίσκεται στα όριά του. Όλα τα νοσηλευτικά ιδρύματα της πόλης πιέζονται ασφυκτικά, καθώς οι αριθμοί των διασωληνωμένων δεν φαίνεται να πέφτουν.
Και οι 44 κλίνες ΜΕΘ είναι κατηλειμμένες, ενώ 176 ασθενείς νοσηλεύονται στις απλές κλινικές covid-19.
Πιθανότατα για τις ανάγκες της εφημερίας να μετατραπούν ακόμα δυο κλινικές του νοσοκομείου σε κλινικές αποκλειστικά για covid-19, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να γίνει και μια αποσωλήνωση.
«Ευτυχώς δεν αναγκαστήκαμε να κάνουμε επιλογή ασθενών, οι πιέσεις που δεχτήκαμε βέβαια μας ανάγκασαν να ανοίξουμε δύο ακόμη χειρουργικές αίθουσες ως αίθουσες διαχείρισης περιστατικών διασωληνωμένων» περιέγραψε νωρίτερα ο πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, Π. Τουχτίδης, προσθέτοντας πως "ευτυχώς καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε και να μην τεθούν τέτοια διλήμματα".
Την ίδια ώρα, το ΑΧΕΠΑ έκλεισε την εφημερία του με 30 εισαγωγές και κατηλειμμένες τις 40 από τις 43 κλίνες ΜΕΘ. Συνολικά στο νοσοκομείο νοσηλεύονται 230 ασθενείς με κορονοϊό.
Το νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς" έκλεισε την εφημερία με 40 εισαγωγές και γεμάτες και τις 17 συνολικά κλίνες ΜΕΘ-Covid, ενώ υπάρχουν ύποπτα κρούσματα τα οποία εξετάζονται και ενδέχεται να χρειαστούν εισαγωγή.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο Π. Τουχτίδης παραδέχτηκε πως η προηγούμενη εφημερία στο Παπαγεωργίου έδειξε ότι θα αναγκάσει το ιατρικό προσωπικό να φτάσει σε αυτά τα σημεία - Οι εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό είναι περί τις 50-60 κάθε φορά
Η εκδήλωση έγινε με τη συμμετοχή του παγκόσμιου πρωταθλητή πάλης, Γιώργου Κουγιουμτζίδη και της διεθνούς αθλήτριας πετοσφαίρισης και πρώην αρχηγού της Εθνικής Ομάδας, Μαρίας Καρδαμανίδου