Θεσσαλονίκη: Έκλεψαν ποδήλατο ακτιβιστή που ταξίδευε για φιλανθρωπικό σκοπό

Στις 26 Μαρτίου στην οδό Τσιμισκή κλάπηκε το ποδήλατο -Ο Ολλανδός καρκινοπαθής θέλει να συγκεντρώσει χρήματα για τη φυσιοθεραπεία παιδιών με καρκίνο

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ταξίδευε από την Ολλανδία στην Ινδία για φιλανθρωπικό σκοπό και του έκλεψαν το ποδήλατο στη Θεσσαλονίκη! Τη βοήθεια των ανθρώπων της πόλης ζητάει ο Ολλανδός Jitse Bouma, προκειμένου να τον βοηθήσουν να βρει το ποδήλατό του, που κλάπηκε από την οδό Τσιμισκή στις 26 Μαρτίου 2019.

Ο  νεαρός ακτιβιστής ταξιδεύει με αφετηρία το Άμστερνταμ, με το ποδήλατό του, με προορισμό την Ινδία, στοχεύοντας μέσα από το ταξίδι του, να ενημερώσει, αλλά και να συγκεντρώσει χρήματα για τα παιδιά με καρκίνο.

Πρώην καρκινοπαθής ο ίδιος, εμπνεύστηκε το ταξίδι με το ποδήλατο προκειμένου να ευαισθητοποιήσει για τον παιδικό καρκίνο αλλά και να συγκεντρώσει χρήματα που θα διατεθούν για την φυσιοθεραπεία παιδιών με καρκίνο.

Ωστόσο, το ταξίδι του 10.000 χιλιομέτρων που ξεκίνησε στις 21 Σεπτεμβρίου, κινδυνεύει να τελειώσει στην Ελλάδα και γι΄αυτό τον λόγο ο Jitse Bouma δίνει αμοιβή 1000 ευρώ σε όποιον βρει και του επιστρέψει το ποδήλατό του (https://dreamcycle.nl/en/stichting-dreamcycle/) 

podilato-aktivistis-klopi-mZKD9.jpg


Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA