Θεσσαλονίκη: Ελεύθεροι οι ιδιοκτήτες γηροκομείου όπου είχαν πεθάνει 26 ηλικιωμένοι από κορονοϊό

Xωρίς περιοριστικούς όρους

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ελεύθεροι αφέθηκαν μετά την απολογία τους στον ανακριτή οι δύο ιδιοκτήτες γηροκομείου στο Ασβεστοχώρι οι οποίοι κατηγορούνταν για παραβίαση μέτρων αποτροπής μολυσματικών ασθενειών που είχαν συνέπεια τον θάνατο. Υπενθυμίζεται ότι στο συγκεκριμένο γηροκομείο, από τον Αύγουστο του 2020, 26 ηλικιωμένοι έχασαν τη ζωή τους από κορονοϊό, σύμφωνα με το πόρισμα της εθνικής αρχής διαφάνειας που έκανε την σχετική έρευνα.

Μετά τις απολογίες τους, οι ιδιοκτήτες αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς περιοριστικούς όρους.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA