Κορυδαλλός: «Μια φορά την εβδομάδα σίγουρα κάποιος πέθαινε από τις συνθήκες διαβίωσης» (βίντεο)
Φρίκη για το γηροκομείο - κολαστήριο
Xωρίς περιοριστικούς όρους
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ελεύθεροι αφέθηκαν μετά την απολογία τους στον ανακριτή οι δύο ιδιοκτήτες γηροκομείου στο Ασβεστοχώρι οι οποίοι κατηγορούνταν για παραβίαση μέτρων αποτροπής μολυσματικών ασθενειών που είχαν συνέπεια τον θάνατο. Υπενθυμίζεται ότι στο συγκεκριμένο γηροκομείο, από τον Αύγουστο του 2020, 26 ηλικιωμένοι έχασαν τη ζωή τους από κορονοϊό, σύμφωνα με το πόρισμα της εθνικής αρχής διαφάνειας που έκανε την σχετική έρευνα.
Μετά τις απολογίες τους, οι ιδιοκτήτες αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς περιοριστικούς όρους.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΦρίκη για το γηροκομείο - κολαστήριο
Σοκ προκαλεί το πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη
Σε ύφεση η φωτιά στα Σπάτα, μεγάλες εναέριες δυνάμεις στο Ακραίφνιο και τη Θήβα