Θεσσαλονίκη: Φοβερό τροχαίο με λεωφορείο ΟΑΣΘ και μία νεκρή στο κέντρο της πόλης (φωτ.)
Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 15:15 το μεσημέρι της Τετάρτης, στην οδό Μοναστηρίου
Προανάκριση για τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί η Υποδιεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ανακοίνωση εξέδωσε η ΕΛΑΣ για το τροχαίο δυστύχημα, με θύμα μία γυναίκα οδηγό ηλεκτρικής μηχανής, που συνέβη το μεσημέρι της Τετάρτης στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ:
«Μεσημβρινές ώρες χθες (01-11-2023), στη διασταύρωση των οδών Μοναστηρίου και Αναγεννήσεως, αστικό λεωφορείο που οδηγούσε 43χρονος ημεδαπός, εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα της οδού Μοναστηρίου (κατεύθυνση προς κέντρο πόλεως) και προσέκρουσε σε δίκυκλη μοτοσυκλέτα και τρία (3) έτερα οχήματα, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό της 40χρονης οδηγού του δικύκλου και τον ελαφρύ τραυματισμό του οδηγού του λεωφορείου και δύο (2) εκ των οδηγών των εμπλεκομένων οχημάτων.
Προανάκριση για τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί η Υποδιεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΤο δυστύχημα σημειώθηκε στις 15:15 το μεσημέρι της Τετάρτης, στην οδό Μοναστηρίου
Με κουβάδες, πινέλα και μπλε γάντια, μικροί και μεγάλοι έσβησαν τις μουντζούρες από τους τοίχους
Οι δηλώσεις συμμετοχής για το πρόγραμμα «Θάλασσα 2026» καθώς και για τις ημερήσιες εκδρομές έχουν ήδη ξεκινήσει
Σκληρή στάση του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ σε κυβέρνηση, αντιπολίτευση και εργοδοσία για τα εργατικά δυστυχήματα