Τα ΜΑΤ απέκλεισαν τους εργαζόμενους της ΒΙΟΜΕ - Κάλεσμα συμμετοχής στο αυριανό φεστιβάλ
«Με φράχτες ή χωρίς εμείς συνεχίζουμε τη λειτουργία του εργοστασίου με αυτοδιαχείριση» διαμηνύουν οι άνθρωποι που εργάζονται στον χώρο
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Το αυτοδιαχειριζόμενο εργοστάσιο της Συνεργατικής ΒΙΟΜΕ έκλεισε τα έντεκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας και ετοιμάζει διήμερες εκδηλώσεις.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «στις 17 και 18 Μαΐου σας καλούμε να γιορτάσουμε ολοι μαζί την συνέχεια ενός εγχειρήματος μοναδικού στην Ευρώπη.
Στηρίζουμε την απεξάρτηση των εργαζομένων από αφεντικά, απαγκίστρωση από ιεραρχίες και ανισότητες στην εργασία.
Χρησιμοποιούμε φυσικά και οικολογικά καθαριστικά και προϊόντα περιποίησης που φτιάχνονται με μεράκι και συνέπεια 11 χρόνων από τους εργάτες της.
Γιορτάζουμε τα 11α γενέθλια στις 17-18 Μαΐου.
Όλες όλοι
17 Μαΐου:
• Σπύρος Γραμμένος, Grup Yorum, Θάνος Σαρίγγελος & Qualia, Χρήστος Σαββάκης
18 Μαΐου:
• 15.00 – 17.00 συνέλευση για τη δημιουργία υπερσυνεταιρισμού διακίνησης προϊόντων
• Φωτεινή Βελεσιώτου, Στέλλα Χαρινά & Γυρολόγοι, ρεμπέτικα με τη Νεφέλη Λιάκου, ΑΧ ΡΕ Betty σε ένα λαϊκό γλέντι που θα αφήσει ιστορία.
• Προβολή της ταινίας - ντοκιμαντέρ “Έβρος – Θολό τοπίο” του Γιώργου Κεραμιδιώτη.
• Καθ΄όλη τη διάρκεια θα είναι στο χώρο παραγωγοί με τους πάγκους τους, όπου μπορείτε να ψωνίσετε, στηρίζοντας τις ανεξάρτητες αγορές.
Στο χώρο θα υπάρχουν και πάγκοι με φαγητό (+ vegan επιλογές)»
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google«Με φράχτες ή χωρίς εμείς συνεχίζουμε τη λειτουργία του εργοστασίου με αυτοδιαχείριση» διαμηνύουν οι άνθρωποι που εργάζονται στον χώρο
Βιομηχανική μονάδα υπέστη τις πιο σοβαρές καταστροφές από το χτύπημα
Μεταξύ των θυμάτων και ο ύποπτος
Πρόκριση για τους παγκόσμιους πρωταθλητές, ιστορικό ρεκόρ για τον Μέσι