Θεσσαλονίκη: Ηλικιωμένος έπιασε τους ληστές του!

Άλλο ένα περιστατικό με θύμα 83χρονο σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στη στάση Αντιγονιδών

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Άλλο ένα περιστατικό κλοπής συνέβη νωρίτερα σήμερα σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στη στάση Αντιγονιδών με θύμα αυτή τη φορά έναν 83χρονο.

Συγκεκριμένα, ο ηλικιωμένος περίμενε το λεωφορείο της γραμμής 10 του ΟΑΣΘ στη στάση Αντιγονιδών στην οδό Εγνατία. Όταν το όχημα έφτασε, ο ίδιος πήγε να επιβιβαστεί, ωστόσο διαπίστωσε ότι κάποια άτομα από πίσω του τον έσπρωχναν με μανία.

"Κάποιοι με έσπρωχναν ώστε να ανέβω στο λεωφορείο τους είπα μη με σπρώχνετε αλλά εκείνοι συνέχισαν.Ξαφνικά την ώρα που πήγα να πιαστώ από το χερούλι ένιωσα ένα χέρι στην τσέπη του παντελονιού μου. Μου έκλεψαν 35 ευρώ" λέει στο makthes.gr o 83χρονος κ. Αλέκος.

Ήταν η στιγμή που ο ηλικιωμένος έπιασε τους ληστές του."Γυρίζω πίσω μου και βλέπω δύο άτομα. Τους αρπάζω από τα χέρια και φωνάζω "αστυνομία!" Ο οδηγός έκλεισε κατευθείαν τις πόρτες ώστε να μην μπορούν να διαφύγουν και κάλεσε την αστυνομία", συμπληρώνει ο ηλικιωμένος.

Οι αστυνομικές αρχές έφτασαν αμέσως στο σημείο και ενημερώθηκαν από τον ηλικιωμένο για τον αριθμό των δραστών. Πρόκειται για τρεις δράστες οι δύο εκ των οποίων εγκλωβίστηκαν στο λεωφορείο ενώ ο τρίτος κατάφερε να αποσπάσει το ποσό των 35 ευρώ και να φύγει τρέχοντας.

Μέχρι στιγμής έχουν ήδη γίνει δύο συλλήψεις ενώ η αστυνομία ερευνά για τον εντοπισμό του τρίτου δράστη.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA