Κλειστό είναι από σήμερα το πρωί το πολυώροφο πάρκιγκ της Πολυτεχνείου, το οποίο βρίσκεται έναντι του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Ο υπέργειος χώρος στάθμευσης έκλεισε παρουσία δικαστικού επιμελητή ο οποίος εκτέλεσε την εντολή του πελάτη του.
Η παρούσα απόφαση η οποία οδήγησε και στο κλείσιμο του πάρκιγκ θορύβησε πολλούς οδηγούς που διατηρούν μηνιαία συνδρομή. Ειδικά μετά το κλείσιμο του χώρου στάθμευσης στην πλατεία Ελευθερίας, η απόφαση αυτή δυσκολεύει πολύ περισσότερο το κυκλοφορικό πρόβλημα της πόλης.
Το πάρκιγκ θεωρούνταν από τα πιο οικονομικά της πόλης, ενώ έκανε και προσφορές για συγκεκριμένες εταιρείες και φορείς. Σύμφωνα με πληροφορίες που συνέλεξε το makthes.gr, γίνονται προσπάθειες για να λειτουργήσει το πάρκιγκ εκ νέου το συντομότερο δυνατό με καινούργιο διαχειριστή.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τονίζει πως μετά το «λουκέτο» στο πολυώροφο πάρκινγκ της οδού Πολυτεχνείου, η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό