Θεσσαλονίκη: Μεθυσμένος οδηγός έτρεχε με σχεδόν 150 χιλιόμετρα την ώρα στον περιφερειακό

Ο 42χρονος εντοπίστηκε από αστυνομικούς της τροχαίας και συνελήφθη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στη σύλληψη ενός οδηγού ο οποίος έτρεχε με το αυτοκίνητό του με 149 χιλιόμετρα την ώρα σε δρόμο με όριο ταχύτητας τα 60 χλμ/ώρα προέβη σήμερα το πρωί, Κυριακή, η αστυνομία στη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα, αστυνομικοί της τροχαίας εντόπισαν έναν 42χρονο να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης με ταχύτητα 149 χλμ/ώρα αντί 60 χλμ/ώρα.

Η ταχύτητα του αυτοκινήτου μετρήθηκε με ηλεκτρονικό ραντάρ, ενώ στη συνέχεια ο οδηγός υποβλήθηκε σε αλκοτέστ, από το οποίο διαπιστώθηκε ότι ήταν μεθυσμένος.

paravasi-taxytitas-perifereiakos.jpg

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA