Θεσσαλονίκη: Μνημόσυνο στον σιδηροδρομικό σταθμό για τους 57 νεκρούς στα Τέμπη

Τελέστηκε από τον μητροπολίτη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Επιμνημόσυνη δέηση για τα 57 θύματα του σιδηροδρομικού εγκλήματος των Τεμπών τελέστηκε το πρωί στο ιερό παρεκκλήσιο του Αγίου Φιλίππου του διακόνου που βρίσκεται μέσα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης, παρουσία πλήθους κόσμου, συγγενών και φίλων των θυμάτων.

Το μνημόσυνο, για τη συμπλήρωση δύο ετών από τη φονική σύγκρουση των τρένων, τελέστηκε από το μητροπολίτη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, Βαρνάβα, ο οποίος προσευχήθηκε για την ανάπαυση των ψυχών. Ακολούθησε τρισάγιο στις γραμμές του σιδηροδρομικού σταθμού ενώ διαβάστηκαν τα ονόματα των θυμάτων.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA