Οδηγοί ταξί: Ζητούν ενίσχυση 300 ευρώ το μήνα ανά όχημα, για το λογαριασμό του... ρεζερβουάρ
Διαμαρτυρίες και απεργία για την ενεργειακή κρίση και τους αυξημένους λογαριασμούς
Απέστειλαν επιστολή με το αίτημά τους στο δημοτικό συμβούλιο του κεντρικού δήμου, ενώ ζήτησαν συνάντηση με τον Κωνσταντίνο Ζέρβα
- Newsroom
Ελεύθερη πρόσβαση στις λεωφορειογραμμές, καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου, ζητούν οι οδηγοί ταξί της Θεσσαλονίκης, προκειμένου, όπως υποστηρίζουν, να μετακινούνται οι πολίτες πιο γρήγορα και πιο φθηνά. Στο πλαίσιο αυτό ζήτησαν συνάντηση με τον δήμαρχο Κωνσταντίνο Ζέρβα, ενώ απέστειλαν επιστολή με το αίτημά τους στο δημοτικό συμβούλιο του κεντρικού δήμου.
Αυτή τη στιγμή υπάρχει απαγορευτικό και τα ταξί δεν μπορούν να μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες από τις 6.30 έως τις 9.30 το πρωί και από τις 2 το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα. Ωστόσο, σύμφωνα με το Σωματείο Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης "Ο Ερμής", σε αυτές τις ώρες αιχμής τα ταξί είναι "μπλοκαρισμένα" στην κίνηση μαζί τα υπόλοιπα Ι.Χ. αυτοκίνητα, "με αποτέλεσμα ο πολίτης να αργεί να φτάσει στο προορισμό του και το κόστος της διαδρομής του ν’ αυξάνεται".
"Ζητούμε από το δήμο Θεσσαλονίκης να συναινέσει, ώστε μαζί με το υπουργείο Μεταφορών να δοθεί επιτέλους μία λύση. Το ταξί, τα τελευταία χρόνια, σ' αυτήν την παρατημένη πόλη έχει λύσει προβλήματα. Θέλουμε να βοηθηθεί το ταξί και ο πολίτης. Να υπάρχει ελεύθερη και χωρίς ωράριο πειθαρχημένη διέλευση επί 24ώρου βάσεως από τις λεωφορειογραμμές και μόνιμα χωρίς χρονικό περιορισμό" ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Κλήμης Λεοντιάδης.
'Όπως αναφέρουν οι οδηγοί ταξί η πρόταση για ελεύθερη διέλευση γίνεται λόγω του καθυστερήσεων που παρατηρούνται στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ τονίζοντας πως "η λεωφορειογραμμή είναι παντελώς άδεια χωρίς να περνάει λεωφορείο για μεγάλο χρονικό διάστημα". Επίσης, κάνουν αναφορά και στις καθυστερήσεις των έργων του μετρό.
"Αν είχαμε ένα δίκιο τα προηγούμενα χρόνια που το ζητούσαμε, τώρα που ακούμε ότι το Μετρό θα πάει το 2023 -και πιο πέρα- και ο ΟΑΣΘ έχει τα χάλια του τώρα θεωρούμε πως θα βοηθήσει η πρόταση αυτή στο κυκλοφοριακό. Διότι οι πολίτες τώρα 'κατεβάζουν' περισσότερα Ι.Χ. για να εξυπηρετηθούν", πρόσθεσε ο κ. Λεοντιάδης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαμαρτυρίες και απεργία για την ενεργειακή κρίση και τους αυξημένους λογαριασμούς
Οι καρδιολόγοι από την Κωνσταντινούπολη εκπαιδεύονται στη Θεσσαλονίκη από επιστήμονες και γιατρούς του ΑΧΕΠΑ στην πνευμονική υπέρταση - Ο άνδρας βρίσκεται στην Εντατική Μονάδα του νοσοκομείου Παπαγεωργίου, εκτιμάται ότι θα πάει καλά η υγεία του
Μετά την ολοκλήρωση της παρέλασης τα δρομολόγια θα εκτελούνται κανονικά
Από το σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» έως το σταθμό «Σιντριβάνι» η κυκλοφορία πραγματοποιείται μόνο μέσω της τροχιάς 2