Θεσσαλονίκη: Οι νικητές του διαγωνισμού «Πράσινο Μπαλκόνι» βραβεύτηκαν - Συμμετοχή χιλιάδων πολιτών

Η τελική φάση του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε με διαφανή και διασφαλισμένη ηλεκτρονική διαδικασία, μέσω ταυτοποίησης με κωδικούς TaxisNet

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στο αστικό πράσινο και την ενεργή συμμετοχή των πολιτών, ο Δήμος Θεσσαλονίκης βράβευσε τους νικητές του διαγωνισμού «Πράσινο Μπαλκόνι», στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ – Κήπος των Νούφαρων.

Ειδικότερα ο διαγωνισμός ανέδειξε τη συμμετοχή των πολιτών στην προσπάθεια για περισσότερο πράσινο στην πόλη, μέσα από τη φροντίδα μπαλκονιών, βεραντών και ταρατσών που μετατράπηκαν σε μικρές εστίες αστικού πρασίνου, ενώ συμμετείχαν συνολικά 216 Θεσσαλονικείς, ενώ στην τελική ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη των καλύτερων συμμετοχών έλαβαν μέρος 6.200 δημότες.

Σύμφωνα με τον Δήμο Θεσσαλονίκη, η τελική φάση του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε με διαφανή και διασφαλισμένη ηλεκτρονική διαδικασία, μέσω ταυτοποίησης με κωδικούς TaxisNet. Από τις συμμετοχές αναδείχθηκαν οι έξι νικητές, τρεις στην κατηγορία των μεγάλων μπαλκονιών και τρεις στην κατηγορία των μικρών μπαλκονιών, ενώ αναμνηστικά δώρα δόθηκαν και σε συμμετέχοντες που διακρίθηκαν στην τελική τριαντάδα.

prasino-balkoni-nikites-2.jpg?v=0

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στάθηκε στη μεγάλη συμμετοχή των πολιτών, τόσο στον διαγωνισμό όσο και στην τελική ψηφοφορία, υπογραμμίζοντας ότι η ενίσχυση του πρασίνου και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν κοινή υπόθεση για την πόλη.

«6.200 συμπολίτες μας συμμετείχαν σε έναν απόλυτα πιστοποιημένο διαγωνισμό, έχοντας ως αποτέλεσμα σήμερα, σε αυτόν τον όμορφο χώρο, να κάνουμε τις απονομές των βραβείων, αλλά κυρίως να βρεθούμε με πολλούς από τους συμμετέχοντες και να δώσουμε όλοι μαζί τη διαβεβαίωση ότι η προσπάθεια και ο αγώνας για το πράσινο και το περιβάλλον είναι μια προσπάθεια που μας αφορά όλες και όλους», ανέφερε ο κ. Αγγελούδης.

stelios-aggeloudis.jpg?v=0

Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Αστικού Πρασίνου και Πανίδας Βασίλειος Διαμαντάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση των πολιτών και τη διαδικασία του διαγωνισμού, σημειώνοντας ότι στόχος του Δήμου είναι το «Πράσινο Μπαλκόνι» να βελτιώνεται ως θεσμός, χρόνο με τον χρόνο. «Είναι μια ευχάριστη διαδικασία και δεσμευόμαστε ότι κάθε χρόνο θα βελτιωνόμαστε, θα διορθώνουμε τα λάθη του προηγούμενου χρόνου και θα κάνουμε ακόμη καλύτερη δουλειά», είπε ο κ. Διαμανατάκης, ευχαριστώντας τόσο τους συμμετέχοντες, όσο και όσους ψήφισαν.

prasino-balkoni-nikites.jpg?v=0

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA