Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου, στις 17:30, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, και η Υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, θα υπογράψουν στο Φουαγιέ του κτιρίου Μ1, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, προγραμματική σύμβαση συνεργασίας για τα 60α Δημήτρια.
Η συμφωνία αυτή στοχεύει στην πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιφέρειας.
Αμέσως μετά, γύρω στις 19:30, στην οδό Δημητρίου Πολιορκητού 35, στην Άνω Πόλη, η Υπουργός Πολιτισμού θα παραδώσει στον Δήμο Θεσσαλονίκης την πρώτη αποκατεστημένη Κρήνη, στο πλαίσιο της προγραμματικής σύμβασης για την «Αποκατάσταση των Οθωμανικών Κρηνών Άνω Πόλης Θεσσαλονίκης».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google