Θεσσαλονίκη: Σ. Αγγελούδης και Λ. Μενδώνη ενώνουν δυνάμεις για την πολιτιστική και οικονομική ανάταση της πόλης

Υπογράφουν προγραμματική σύμβαση συνεργασίας για τα 60α Δημήτρια την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου - Την ίδια ημέρα θα αποδοθεί η πρώτη αποκατεστημένη Κρήνη και μαζί της θα αποκαλυφθεί το νέο πρόσωπο της Άνω Πόλης

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου, στις 17:30, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, και η Υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, θα υπογράψουν στο Φουαγιέ του κτιρίου Μ1, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, προγραμματική σύμβαση συνεργασίας για τα 60α Δημήτρια.

Η συμφωνία αυτή στοχεύει στην πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιφέρειας.

Αμέσως μετά, γύρω στις 19:30, στην οδό Δημητρίου Πολιορκητού 35, στην Άνω Πόλη, η Υπουργός Πολιτισμού θα παραδώσει στον Δήμο Θεσσαλονίκης την πρώτη αποκατεστημένη Κρήνη, στο πλαίσιο της προγραμματικής σύμβασης για την «Αποκατάσταση των Οθωμανικών Κρηνών Άνω Πόλης Θεσσαλονίκης».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA