Θεσσαλονίκη: Σε λειτουργία ο νέος χώρος στάθμευσης στη Νέα Ελβετία - Έρχονται άλλα δύο πάρκινγκ στην περιοχή (βίντεο)

«Η πόλη αλλάζει», δήλωσε οι Δήμαρχος, Στέλιος Αγγελούδης

Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε από σήμερα το μεσημέρι ο νέος χώρος στάθμευσης, χωρητικότητας 400 θέσεων, που βρίσκεται πλησίον του τερματικού σταθμού του Μετρό «Νέα Ελβετία» στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών διαγράμμισης και εξωραϊσμού του περιβάλλοντα χώρου, το παρκιγκ παραδόθηκε στους πολίτες αλλά και τους επισκέπτες της πόλης οι οποίοι θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να σταθμεύουν δωρεάν τα αυτοκίνητά τους και να επιβιβάζονται στους συρμούς του Μετρό.

parkin-nea-elvetia-6.jpg?v=0
parkin-nea-elvetia-5.jpg?v=0


Για τον λόγο αυτό υπάρχει άμεση πρόσβαση από τον χώρο που βρίσκεται το πάρκιγκ προς τον τερματικό σταθμό και ετσι οι πολίτες δεν χρειάζεται να ακολουθήσουν μεγαλύτερη διαδρομή για να προσεγγίσουν σε αυτό.

Στην είσοδο του χώρου στάθμευσης επι της Αλ. Παπαναστασίου έχει τοποθετηθεί σήμανση για την απαγόρευση της εισόδου οχημάτων άνω των 2.2 m.

Στ. Αγγελούδης: «Η πόλη αλλάζει»

Η παράδοση του νέου χώρου στάθμευσης πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 12:00 το μεσημέρι παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Στέλιου Αγγελούδη ο οποίος συνοδευόταν από τον Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Κώστα Γιουτίκα καθώς και αντιδημάρχους, δημοτικούς συμβούλους και την διοίκηση του ΟΣΕΘ.

«Η πόλη αλλάζει. Δύσκολα μεν γιατί δεν έχουμε μάθει να συνεργαζόμαστε αλλά αλλάζει» υπογράμμισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ο οποίος αναφέρθηκε στο χρονικό της κατασκευής του χώρου στάθμευσης.

parkin-nea-elvetia-1.jpg?v=0


«Στις 27 Δεκεμβρίου παρακάλεσα τον κύριο Γιουτίκα να έρθουμε σε αυτό το χωράφι για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε προκειμένου να παρέμβουμε άμεσα στο μεγάλο πρόβλημα που έχει να κάνει με την στάθμευση στον τερματικό μας σταθμό. Μόλις 127 μέρες μετά παραδίδουμε στους κατοίκους το μεγαλύτερο υπαίθριο δημοτικό πάρκινγκ που διαθέτει η πόλη. Αυτός ο χώρος στάθμευσης έγινε χωρίς ανάδοχο και χωρίς εργολαβία. Πρόκειται για έναν άθλο δεδομένου ότι η υπηρεσία ανέλαβε μόνη της όλη αυτή την προσπάθεια σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στέλνοντας σκαπτικά μηχανήματα. Στο χρόνο ρεκόρ ετοιμάσαμε τον χώρο στάθμευσης ο οποίος νομίζω ότι θα είναι μια μεγάλη ανάσα και θα δώσει μεγαλύτερη εκτόνωση στην λειτουργία του τερματικού σταθμού» ανέφερε ο Στέλιος Αγγελούδης.

Ο ίδιος ζήτησε από την Ελληνικό Μετρό να ολοκληρώσει άμεσα την διαδικασία προκειμένου ανοίξει η Ψελλού και να τοποθετηθούν φωτεινοί σηματοδότες.

Νέοι χώροι στάθμευσης στον τερματικό σταθμό

Ο δήμαρχος προανήγγειλε ότι το επόμενο διάστημα ετοιμάζονται μελέτες και έτσι με τη διαδικασία του ΣΔΙΤ, θα υπάρξουν άλλοι δύο χώροι στάθμευσης. Πρόκειται μάλιστα για υπόγειο και ανοιχτό χώρο στάθμευσης ακριβώς απέναντι από τον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία».

Ο Στέλιος Αγγελούδης ανέφερε ότι απουσιάζει ένα κομμάτι ακόμη για 2.5-3 εκατ., κάτι που έχει ζητηθεί από το υπουργείο Υποδομών.

«Αυτά που έχουμε σχεδιάσει για την στάθμευση είναι δύο μεγάλοι χώροι, για υπόγεια και υπέργεια πάρκινγκ. Είναι μια μεγάλη παρέμβαση, ετοιμάζουμε μελέτες και θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα δημοπρατήσουμε την νέα παρέμβασή μας για χώρους στάθμευσης που πιστεύω ότι θα λύνουν οριστικά το θέμα αυτό».

parkin-nea-elvetia-7.jpg?v=0
parkin-nea-elvetia-3.jpg?v=0



Ο ίδιος έκανε γνωστό στους πολίτες, ότι το πάρκιγκ της Νέας Ελβετίας δεν είναι ένας χώρος μόνιμης στάθμευσης, αλλά είναι ένας χώρος που εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο τους επιβάτες του μετρό και δεύτερον τις υπόλοιπες ανάγκες της περιοχής. «Σε αυτό το διάστημα θα δούμε πως θα λειτουργήσει και η συμπεριφορά των χρηστών ώστε να δούμε διορθωτικές κινήσεις που πάντοτε είναι αναγκαίο να γίνουν» ανέφερε.

Ο δήμαρχος συνέχισε δίνοντας εμμέσως απάντηση σε ανάρτηση του πρώην δημάρχου. «Τα έργα δεν ανήκουν σε κανέναν. Τα έργα ανήκουν στους πολίτες. Δεν έχω παραλάβει κανένα έτοιμο έργο. Αλλά σήμερα μιλάμε για το πρώτο μεγάλο έργο. Είμαι ένας δήμαρχος της δουλειάς και όχι της πολιτικής. Η κατάσταση φτάνει εκεί που πρέπει να υπάρξει πολιτική απάντηση. Οι απαλλοτριώσεις γίνανε με απόφαση του υφυπουργού τότε Υποδομών, του Νίκου Ταχιάου μόλις δύο μήνες πριν τελειώσει ο χρόνος δηλαδή με την παραλαβή του μετρό. Αρα λοιπόν εδώ είχαμε ιδιοκτησίες. Απαλλοτριώθηκαν για όσους φαντασιώνονται κάτι άλλο, με παρέμβαση του υπ. Υποδομών και με χρήματα που στείλανε τον δήμο τον Οκτώβριο ή Νοέμβριο του 24», υπογράμμισε ο Στέλιος Αγγελούδης.

Κ. Γιουτίκας: «Επιδιώκουμε την συνεργασία»

Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Κώστας Γιουτίκας επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας κάτι που όπως τόνισε μπορεί να μην είναι αυτονόητο.

«Εμείς τη συνεργασία και την επιθυμούμε και την επιδιώκουμε. Μόλις επικοινώνησα με τον δήμαρχο τηλεφώνησα σε πέντε ανθρώπους, χειριστές μηχανημάτων της ΠΚΜ και τους είπα αυτό πρέπει να κάνουμε αυτό το έργο », ανέφερε.

«Έτσι φέραμε ότι μηχανήματα χρειάζονταν για να ξεκινήσει η διαδικασία της κατεδάφισης και απομάκρυνσης των υλικών κατεδάφισης και συνεργαστήκαμε με τον Δήμο. Θεωρώ ότι κάναμε κάτι απλό, συνεργαστήκαμε», υπογράμμισε ακόμα ο κ. Γιουτίκας τονίζοντας πως ο χώρος στάθμευσης είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Δήμου, της ΠΚΜ αλλά και όλων των φορέων που ενεπλάκησαν. Ο ίδιος υπογράμμισε πως πρέπει να προχωρήσει η διάνοιξη της Ψελλού αλλά και η τοποθέτηση των φωτεινών σηματοδοτών από την «Ελληνικό Μετρό».

parkin-nea-elvetia-2.jpg?v=0



Το νέο δωρεάν πάρκινγκ χωρητικότητας 400 αυτοκινήτων διαμορφώθηκε σε ιδιόκτητα οικόπεδα στην προέκταση της οδού Παπαναστασίου, τα οποία απαλλοτριώθηκαν στο πλαίσιο της διάνοιξης της οδού Ψελλού. Περιμετρικά του χώρου στάθμευσης αναμένεται να φυτευτούν συνολικά 40 κερασιές μετατρέποντας την περιοχή σε χώρο πρασίνου.

Loader