Θεσσαλονίκη: Στοπ σε διακίνηση κοκαΐνης - Δύο συλλήψεις

Εντοπίστηκε ποσότητα 211 γραμμαρίων

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Διακίνηση κοκαΐνης εντόπισε στη Θεσσαλονίκη η ΕΛΑΣ. Αστυνομικοί συνέλαβαν δύο άτομα που εμπλέκονται στην «κυκλοφορία» ποσότητας 211 γραμμαρίων η οποία και εντοπίστηκε στην κατοχή του ενός εκ των δύο, καθως όπως προέκυψε την παρέλαβε νωρίτερα από τον δεύτερο αλλοδαπό άνδρα, που επίσης συνελήφθη.

Επίσης από την κατοχή τους κατασχέθηκαν συνολικά 4 κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης. 

kokaini.jpg

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA