Θεσσαλονίκη: Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η κατάληψη στο κτίριο διοίκησης του ΑΠΘ
«Απαιτούμε η Σύγκλητος να καταδικάσει το όργιο καταστολής που βιώσαμε στις 22/02 εντός του χώρου του Ιδρύματος», αναφέρουν οι φοιτητές και ζητούν να δεσμευθεί η Σύγκλητος πως «δε θα υπάρξει καμία εφαρμογή του νόμου στις σχολές μας»
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Για τρίτη μέρα συνεχίζεται η κατάληψη του κτιρίου διοίκησης στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης από περίπου σαράντα άτομα, που παρέμειναν μέσα στο κτίριο και τη νύχτα της Τρίτης.
Νωρίς το πρωί, με εντολή των πρυτανικών Αρχών, ο επόπτης της υπηρεσίας καθαριότητας του Πανεπιστήμιου μετέβη στην είσοδο του κτιρίου, ζητώντας από άτομα που βρίσκονται μέσα να του επιτρέψουν να παραλάβει εξοπλισμό που είναι απαραίτητος για να εργαστεί το προσωπικό σε άλλα κτίρια του πανεπιστημίου. Άτομα από την κατάληψη συνόδευσαν τον επόπτη για να παραλάβει τον εξοπλισμό, ενώ δεν έκαναν αποδεκτό αίτημα να επιτραπεί σε εργαζόμενους της υπηρεσίας φύλαξης να εγκατασταθούν στο θεωρείο του κτιρίου διοίκησης, που είναι το κέντρο επικοινωνίας και διαχείρισης έκτακτων περιστατικών με όλα τα κτίρια εντός όσο και εκτός του campus, ούτε και να γίνει καθαρισμός και απολύμανση του κατειλημμένου κτιρίου.
Στο μεταξύ φοιτητικές παρατάξεις από το σχήμα των ΕΑΑΚ και του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών, που έχουν πληροφορηθεί τον προγραμματισμό συνεδρίασης μέσω τηλεδιάσκεψης της Συγκλήτου του ΑΠΘ για τα γεγονότα της Δευτέρας έχουν καλέσει σε μαζική παράσταση διαμαρτυρίας μπροστά από το κτίριο διοίκησης. «Απαιτούμε η Σύγκλητος να καταδικάσει το όργιο καταστολής που βιώσαμε στις 22/02 εντός του χώρου του Ιδρύματος», αναφέρουν και ζητούν να δεσμευθεί η Σύγκλητος πως «δε θα υπάρξει καμία εφαρμογή του νόμου στις σχολές μας».
«Η σύγκλητος του ΑΠΘ πρέπει να πάρει ρητή θέση καταδίκης του περιστατικού και της στάσης των Πρυτανικών Αρχών. Η Σύγκλητος πρέπει να εγγυηθεί ότι ο νόμος, που έχει βγαλθεί από τις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας, δε θα εφαρμοστεί στο ίδρυμα και ότι τέτοιες σκηνές ωμής βίας απέναντι στους φοιτητές δεν θα επαναληφθούν υπ' ευθύνης της», τονίζουν σε ψήφισμά τους.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ομάδα μελών ΔΕΠ, ανάμεσά τους ο πρώην πρύτανης Γ. Μυλόπουλος και ο πρώην γ.γ. του υπ. Παιδείας Γ. Αγγελόπουλος επιχείρησε να συνομιλήσει με άτομα που βρίσκονταν μέσα στην κατάληψη
Οι φοιτητές ζητούν μεταξύ άλλων την ανατροπή του νόμου Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη και την αθώωση των 31 συλληφθέντων στο ΑΠΘ, καταγγέλλοντας ταυτόχρονα την εισβολή των αστυνομικών δυνάμεων στο Ίδρυμα
Ομόφωνο ψήφισμα, μετά από συνεδρίαση διάρκειας έξι ωρών, για τα γεγονότα που ακολούθησαν την κατάληψη του κτιρίου διοίκησης το ξημέρωμα της Δευτέρας 22 Φεβρουαρίου
Φοιτητικοί σύλλογοι πέταξαν αυγά και γιαούρτια στην ταμπέλα του κτιρίου διοίκησης - Πανεπιστημιακοί χαρακτηρίζουν "απαράδεκτες" τις εικόνες με αστυνομικούς να χτυπούν τους φοιτητές και τάσσονται κατά της πανεπιστημιακής αστυνομίας