Θεσσαλονίκη: Viral βιτρίνα βιβλιοπωλείου παίρνει το... βραβείο έξυπνου marketing

«Είναι αυτή η καλύτερη βιτρίνα βιβλιοπωλείου όλων των εποχών; Ίσως είναι»

- Newsroom

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η βιτρίνα από ένα βιβλιοπωλείο στη Θεσσαλονίκη αφού κατάφερε με έναν ευφυέστατο τρόπο και τρία βιβλία να πάρει ισως το βραβείο έξυπνου μάρκετινγκ!

Συγκεκριμένα, το βιβλιοπωλείο «Το Κέντρο του Βιβλίου» αξιοποίησε με χιούμορ και ευφυΐα τη δυνατότητα «παιχνιδιού» με τους τίτλους, στήνοντας μια βιτρίνα που ξεχώρισε. Το μόνο που έκεναν ήταν να τοποθετήοσυν δύο αντίτυπα του κλασικού έργου "Ο Ηλίθιος" του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, με το βιβλίο "Ανάμεσα σε ηλίθιους" του Τόμας Έρικσον ανάμεσά τους. Η επιλογή αυτή δεν πέρασε απαρατήρητη και κέρδισε τις εντυπώσεις για την ευρηματικότητα και την αίσθηση του χιούμορ που αποπνέει.

Η φωτογραφία της βιτρίνας δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τις εκδόσεις Διόπτρα, οι οποίες σχολίασαν με ενθουσιασμό: «Είναι αυτή η καλύτερη βιτρίνα βιβλιοπωλείου όλων των εποχών; Ίσως είναι». Η ανάρτηση έγινε αφορμή για εκατοντάδες κοινοποιήσεις και θετικά σχόλια από βιβλιόφιλους και χρήστες του διαδικτύου.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται χρονικά λίγο πριν την άφιξη του Σουηδού συγγραφέα Τόμας Έρικσον στην Ελλάδα, ο οποίος πρόκειται να πραγματοποιήσει δύο παρουσιάσεις των βιβλίων του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το best seller "Ανάμεσα σε ηλίθιους", που εξετάζει την ανθρώπινη συμπεριφορά μέσα από διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας, έχει σημειώσει μεγάλη απήχηση παγκοσμίως και η επίσκεψή του αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Loader