Δ. Ωραιοκάστρου: Παιδιά δημιούργησαν λαχανόκηπους σε παιδικούς σταθμούς
Οι λαχανόκηποι έγιναν στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δράσεων που διοργάνωσε ο Δήμος σε συνεργασία με την ΚοινΣΕπ Ecoroutes
«Η μεγάλη σας εθνική επιτυχία αντανακλά σε όλο αυτό τον κόσμο που είδε την εικόνα της μεγάλης Ελλάδας που κερδίζει», ανέφερε ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΤους Θεσσαλονικείς αθλητές που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού βράβευσε σήμερα το μεσημέρι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής Στέλιος Αγγελούδης.
Σε κλίμα συγκίνησης και υπερηφάνειας, ο δήμος Θεσσαλονίκης τίμησε τους 14 Παρολυμπιονίκες και τους 10 προπονητές που προετοίμασαν τους αθλητές για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες 2024. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο φουαγιέ του δημαρχιακού μεγάρου, τιμήθηκαν επίσης ο Πρόεδρος Παραολυμπιακής Επιτροπής Γιώργος Καπελλάκης, ο ταμίας της επιτροπής Ανδρέας Κατσαρός και ο αρχηγός της αποστολής Αλέξανδρος Ταξιλδάρης.
«Το δημαρχείο μας σήμερα είναι χαρούμενο και αισιόδοξο και αυτή η αισιοδοξία πηγάζει από την δική σας παρουσία», τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης απευθυνόμενους σε αθλητές και προπονητές στους οποίους απένειμε ένα κλαδί ελιάς. «Σήμερα τιμάτε την Θεσσαλονίκη, τους δημότες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής γιατί η μεγάλη σας εθνική επιτυχία αντανακλά σε όλο αυτό τον κόσμο που είδε την εικόνα της μεγάλης Ελλάδας που κερδίζει στις προσπάθειές σας», πρόσθεσε.
«Για να φτάσουν σε αυτή την διάκριση οι Έλληνες και οι Ελληνίδες Παραολυμπιονίκες έχουν καταβάλει μεγάλο κόπο, πολύ ιδρώτα αλλά έχουν λάβει και αγάπη από τους οικείους και τους προπονητές τους. Τίποτα δεν γίνεται χωρίς μεγάλη προσπάθεια και σε εσάς η προσπάθεια που πρέπει να καταβληθεί είναι ακόμα μεγαλύτερη».
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ζήτησε από τους αθλητές να συμμετάσχουν στο αθλητικό πρόγραμμα του δήμου που αφορά σε διοργάνωση διεθνών αγώνων και θα εξελιχθεί από την επόμενη χρονιά.
«Η διάκριση της Παραολυμπιακής μας ομάδας στο Παρίσι μας γεμίζει αισιοδοξία», ανέφερε από την πλευρά του ο Πρόεδρος Παραολυμπιακής Επιτροπής Γιώργος Καπελλάκης.
«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μπορούμε να μιλάμε με ανθρώπους που ξέρουν τι είναι αθλητισμός αλλά και πόσες θυσίες χρειάζονται για να γιορτάζουμε σήμερα όλες αυτές τις διακρίσεις», τόνισε ο ίδιος αναφερόμενος στην προσπάθεια που καταβάλει η δημοτική αρχή, προκειμένου να στηρίξει τους αθλητές.
«Δεν είναι όλα ρόδινα ούτε έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα. Είμαστε όμως εδώ γιατί θέλουμε να δουλέψουμε σκληρά βάζοντας προτεραιότητες και στόχους έτσι ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε πιο εύκολη την προσπάθεια των αθλητών μας», συμπλήρωσε ο Γιώργος Καπελλάκης.
Την υποχρέωση του δήμου να βοηθάει το Παραολυμπιακό Κίνημα τόνισε απο την πλευρά της η αντιδήμαρχος Αθλητισμού Κούλα Γιαννακίδου: «Ως αθλήτρια έχω ζήσει το Παραολυμπιακό κίνημα και τους πρώτους του αθλητές που προπονούμασταν δίπλα δίπλα στο Καυτατζόγλειο».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟι λαχανόκηποι έγιναν στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δράσεων που διοργάνωσε ο Δήμος σε συνεργασία με την ΚοινΣΕπ Ecoroutes
Με δύο φυσικά καταστήματα στο κέντρο της πόλης και ένα υπερσύγχρονο e-shop, η ιστορική επιχείρηση συνδυάζει luxury brands και εξειδικευμένες λύσεις όρασης
Η πυρκαγιά προκάλεσε πυκνούς καπνούς και εκρήξεις μικρής διάρκειας
Εκατοντάδες θεατές κάθε ηλικίας κατέκλυσαν τον χώρο της Μονής Λαζαριστών