Θεσσαλονίκη: Εκατοντάδες νέα δέντρα δίνουν ανάσα στην Τσιμισκή
Με σύμμαχο τον καιρό ο κεντρικός δήμος συνεχίζει να φυτεύει νέα δέντρα στη θέση επικίνδυνων αλλά και σε κενές δενδροδόχους της πόλης
Η νέα ψηφιακή εφαρμογή «ΠοτίΖΩ» είναι ένα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο που δημιουργήθηκε από φοιτητές Πληροφορικής του City College
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Τη δυνατότητα να υιοθετήσουν ένα δέντρο στη γειτονιά τους δίνει στους κατοίκους του Δήμου Θεσσαλονίκης η νέα ψηφιακή εφαρμογή «ΠοτίΖΩ». Πρόκειται για ένα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο που δημιουργήθηκε από φοιτητές Πληροφορικής του City College, University of York Europe Campus στο πλαίσιο μνημονίου συνεργασίας με τον Δήμο Θεσσαλονίκης.
Ο κάθε πολίτης εισέρχεται στην ιστοσελίδα https://potizo.thessaloniki.gr/ εγγράφεται και μπορεί να επιλέξει από έναν διαδραστικό χάρτη από ένα έως τρία δέντρα που επιθυμεί να υιοθετήσει και αναλαμβάνει να τα ποτίζει καθημερινά ή κάποιες φορές την εβδομάδα, προστατεύοντας το πράσινο και βελτιώνοντας το περιβάλλον όπου ζει.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης σαφώς και θα συνεχίζει να φροντίζει και να ποτίζει τα δέντρα. Στόχος είναι η εμπλοκή των πολιτών προκειμένου να καλλιεργηθεί η κουλτούρα του εθελοντισμού αλλά και του σεβασμού του δημόσιου χώρου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜε σύμμαχο τον καιρό ο κεντρικός δήμος συνεχίζει να φυτεύει νέα δέντρα στη θέση επικίνδυνων αλλά και σε κενές δενδροδόχους της πόλης
Με κουβάδες, πινέλα και μπλε γάντια, μικροί και μεγάλοι έσβησαν τις μουντζούρες από τους τοίχους
Οι δηλώσεις συμμετοχής για το πρόγραμμα «Θάλασσα 2026» καθώς και για τις ημερήσιες εκδρομές έχουν ήδη ξεκινήσει
Σκληρή στάση του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ σε κυβέρνηση, αντιπολίτευση και εργοδοσία για τα εργατικά δυστυχήματα