Θετικά αντέδρασε στη διαδικασία αφύπνισης το αγοράκι που κατάπιε ηρεμιστικά

Η κατάσταση της υγείας του παραμένει κρίσιμη, αναφέρουν οι γιατροί

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Θετικές ήταν οι πρώτες αντιδράσεις από το 2,5 ετών αγοράκι που εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ, μετά την κατάποση ηρεμιστικών χαπιών, τα οποία πέρασε για καραμέλες.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ Γιάννης Τασσόπουλος «το αγοράκι έγινε προσπάθεια να αφυπνιστεί χθες και έδειχνε να αντιδρά. Ήταν καλό σημάδι αυτό, ωστόσο η κρισιμότητα της κατάστασής του εξακολουθεί να υφίσταται».

Η διαδικασία αφύπνισης, διακόπηκε σύμφωνα με τον κ. Τασσόπουλο, για λόγους ασφαλείας και αναμένεται σήμερα να επαναληφθεί.

ΑΠΕ -ΜΠΕ

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA