Τηλεφωνική επικοινωνία Κ. Μητσοτάκη με τον Εμίρη του Κατάρ

Ο Έλληνας πρωθυπουργός τόνισε την ανεπίτρεπτη παραβίαση της εδαφικής κυριαρχίας που δέχθηκε η Ντόχα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεϊχη Tamim bin Hamad Al Thani είχε σήμερα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη διάρκεια αυτής και σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από το γραφείο τύπου του πρωθυπουργού, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην ανεπίτρεπτη παραβίαση της εδαφικής κυριαρχίας του Κατάρ και υπογράμμισε ότι η διάλογος είναι το μόνο μέσο για την αποκατάσταση της σταθερότητας και την επίτευξη βιώσιμης ειρήνης στη Μέση Ανατολή.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA