Τον σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα επισκέφθηκε ο Κυρ. Μητσοτάκης
Εν όψει της 24ωρης λειτουργίας κάθε Σάββατο
Ο Έλληνας πρωθυπουργός τόνισε την ανεπίτρεπτη παραβίαση της εδαφικής κυριαρχίας που δέχθηκε η Ντόχα
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεϊχη Tamim bin Hamad Al Thani είχε σήμερα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Κατά τη διάρκεια αυτής και σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από το γραφείο τύπου του πρωθυπουργού, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην ανεπίτρεπτη παραβίαση της εδαφικής κυριαρχίας του Κατάρ και υπογράμμισε ότι η διάλογος είναι το μόνο μέσο για την αποκατάσταση της σταθερότητας και την επίτευξη βιώσιμης ειρήνης στη Μέση Ανατολή.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΕν όψει της 24ωρης λειτουργίας κάθε Σάββατο
Το μέτρο μπορεί να μετατρέψει σημαντικό μέρος των αμυντικών δαπανών, από δημοσιονομικό κόστος, σε επένδυση για την ελληνική οικονομία
Νίκη Κεραμέως: Καλύτεροι μισθοί και όροι εργασίας
Ο Τομέας Ενέργειας του ΠΑΣΟΚ και ο υπεύθυνος ΚΤΕ Ενέργειας του κόμματος Φραγκίσκος Παρασύρης επικρίνουν τους κυβερνητικούς χειρισμούς