Το Μουντιάλ, η ΝΔ και οι χτεσινές παρουσίες

Το Μουντιάλ, η ΝΔ και οι χτεσινές παρουσίες

Κόσμος και κοσμάκης, αλλά και... μουντιαλική αργκό χτες το βράδυ στην Αποθήκη 1 του ΟΛΘ στην εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, η Γραμματεία Παλαιών Στελεχών της ΝΔ και η τοπική «γαλάζια» Διοικούσα, με ομιλητές τον Κωστή Χατζηδάκη και τον υποδιοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος Θόδωρο Πελαγίδη.
Και λέμε μουντιαλική αργκό γιατί ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης πέραν από τον κυβερνητικό απολογισμό που έκανε στην ομιλία του και τις προτεραιότητες για το κυβερνητικό πρόγραμμα που παρουσίασε, μίλησε και λίγο ποδοσφαιρικά περιγράφοντας τη σημερινή πολιτική κατάσταση. «Από τη μία πλευρά έχουμε μία παρατεταγμένη ομάδα με αρχηγό, με παίκτες, με σύστημα. Είναι η ΝΔ και ο Μητσοτάκης. Και από την άλλη βλέπει κανείς διάφορους που δεν μπορούν να βρουν παίκτες και εντεκάδα, να οργανώσουν το σύστημά τους και δεν μπορούν να προσφέρουν καμιά αξιόπιστη εναλλακτική λύση στον τόπο», σχολίασε ο Χατζηδάκης. Μάλιστα όταν κλήθηκε να συγκρίνει τη ΝΔ με κάποια ομάδα που παίζει στο Μουντιάλ, περιορίστηκε να πει ότι η ΝΔ σίγουρα μοιάζει με την ομάδα που θα πάρει το Παγκόσμιο Κύπελλο, εμφανιζόμενος έτσι αισιόδοξος και για το αποτέλεσμα των επόμενων εθνικών εκλογών.

Όλα αυτά σε μια πετυχημένη εκδήλωση, με κόσμο εντός αλλά και εκτός της αίθουσας, παρουσία υφυπουργών (Καλαφάτης, Γκιουλέκας, Ευθυμίου), βουλευτών (Σιμόπουλος, Καράογλου, Βαρτζόπουλος, Κούβελας, Γκολιδάκης), αυτοδιοικητικών (Αηδονά, Αγγελούδης, Βαλιάνος, Δερμεντζοπούλου, Μπέγκας), πανεπιστημιακών, όπως ο πρύτανης του ΑΠΘ και θεσμικών, όπως ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, κυβερνητικών αξιωματούχων (Γαλαμάτης, Τσάρας, Παπαγεωργίου), πρώην βουλευτών (Σπηλιόπουλος, Κοσκινάς, Ζαχαράκης), παλιών και νέων στελεχών, αλλά και του πρώην προέδρου του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Βασίλη Σκουρή.

img-7346.JPG