Ικανοποιητικά εξελίσσεται η κατάσταση της υγείας της Μαρινέλλας, σύμφωνα με τους γιατρούς της. Η σπουδαία τραγουδίστρια συνεχίζει να νοσηλεύτεται στη ΜΕΘ μετά το σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη επί σκηνής στο Ηρώδειο.
Το ιατρικό ανακοινωθέν αναφέρει τα εξής:
«Η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή (Μαρινέλλα) παραμένει νοσηλευόμενη στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ μετά από σοβαρό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο.
«Υπενθυμίζω ότι αυτά τα περιστατικά, τα βαριά, θέλουν πολύ χρόνο. Ας αφήσουμε τον οργανισμό να αντιδρά μόνος του», δήλωσε και συμπλήρωσε: «Έχει όλα τα θετικά μέχρι τώρα, είναι θετικά τα πράγματα μέχρι τώρα. Ας δώσουμε χρόνο, το παλεύει, είναι πολύ δυνατή».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Είναι σταθερή η κατάσταση αλλά παραμένει κρίσιμη χωρίς μείζονες επιπλοκές. Τονίζω ότι δεν υπάρχουν μείζονες επιπλοκές. Αυτά τα περιστατικά, τα βαριά, θέλουν χρόνο» δηλώνει η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ