Γάζα: Σύμβουλος ασφαλείας των ΗΑΕ συζητά τις εξελίξεις της εκεχειρίας με Αμερικανούς απεσταλμένους
Η συνάντηση στη χώρα του Κόλπου πραγματοποιήθηκε μετά την επίσκεψη των δύο Αμερικανών αξιωματούχων στο Ισραήλ
Το ραντάρ θορύβου ξεκίνησε να λειτουργεί σήμερα στη γαλλική πρωτεύουσα
- Newsroom
Το Παρίσι εγκαινίασε σήμερα το πρώτο ραντάρ ανίχνευσης θορύβου στο πλαίσιο ενός σχεδίου για την επιβολή προστίμων σε θορυβώδεις μοτοσικλέτες και άλλα οχήματα σε μία από τις πιο πολύβουες μεγαλουπόλεις της Ευρώπης.
Τοποθετημένο ψηλά πάνω σε ένα φωτιστικό δρόμου στο 20ό διαμέρισμα του ανατολικού Παρισιού, το πρώτο ραντάρ ανίχνευσης θορύβου στη γαλλική πρωτεύουσα θα μετράει το επίπεδο ηχορύπανσης από τα διερχόμενα οχήματα και θα καταγράφει τις πινακίδες κυκλοφορίας.
«Η υψηλή ηχορύπανση κάνει τους ανθρώπους να αρρωσταίνουν. Για την υγεία και την ποιότητα ζωής… αυτό το πρώτο ραντάρ (ανίχνευσης) θορύβου έχει σκοπό να επιβάλλει αυτομάτως πρόστιμα σε οχήματα που κάνουν πολύ θόρυβο», έγραψε ο αναπληρωτής δήμαρχος του Παρισιού Νταβίντ Μπεγιάρντ σε ανάρτησή του στο Twitter.
Μέσα στους επόμενους μήνες, η γαλλική πρωτεύουσα θα εξετάσει εάν το συγκεκριμένο ραντάρ μπορεί να αναγνωρίσει με σαφήνεια τις πινακίδες κυκλοφορίας των θορυβωδών μοτοσικλετών και αυτοκινήτων και στη συνέχεια ο εξοπλισμός θα πρέπει να λάβει την επίσημη έγκριση των αρχών μέχρι το τέλος του 2022.
Στην παρούσα φάση δεν θα επιβληθούν πρόστιμα, κάτι που το Παρίσι σχεδιάζει από τις αρχές του 2023, ενώ η κυβέρνηση εγκαθιστά περισσότερα ραντάρ ανίχνευσης θορύβου σε άλλες γαλλικές πόλεις και δοκιμάζει τις διαδικασίες για την αυτοματοποίηση της επιβολής προστίμων στο πλαίσιο ενός νόμου του 2019 για την κινητικότητα.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι αρχές μπορούν ήδη να επιβάλλουν κυρώσεις σε ιδιοκτήτες θορυβωδών οχημάτων, αλλά η αστυνομία χρειάζεται να έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό και να συλλάβει επ’ αυτοφώρω τους οδηγούς. Το νέο σύστημα θα λειτουργεί όπως τα ραντάρ ανίχνευσης της ταχύτητας, με αυτόματη επιβολή προστίμων.
«Το πρόβλημα είναι πως η αστυνομία έχει συχνά άλλα πράγματα να κάνει», δήλωσε η Φανί Μιετλίσκι, επικεφαλής της υπηρεσίας Bruitparif που ανέπτυξε την τεχνολογία ραντάρ ανίχνευσης θορύβου.
Ανάλογα ραντάρ έχουν ήδη εγκατασταθεί στην περιοχή Ιλ-ντε-Φρανς, στα περίχωρα του Παρισιού, στη Νίκαια και στη Λυών από τα τέλη Ιανουαρίου.
Αύριο Τρίτη έχει προγραμματιστεί η εγκατάσταση ενός δεύτερου ραντάρ ανίχνευσης θορύβου στο δυτικό τμήμα του Παρισιού.
Σύμφωνα με έρευνα του Δεκεμβρίου του 2021 από το Money.co.uk, βασισμένης σε στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος, το Παρίσι ήταν μία από τις πιο πολύβουες πόλεις της Ευρώπης με 5,5 εκατομμύρια κατοίκους εκτεθειμένους σε ηχορύπανση άνω των 55 ντεσιμπέλ από την οδική κυκλοφορία, σε σύγκριση με 2,6 εκατ. στο Λονδίνο και 1,7 εκατ. σε Βιέννη και Ρώμη.
Δείτε βίντεο με το πώς λειτουργεί το ραντάρ θορύβου:
🔊 Le radar anti-bruit, prêt à mettre à l'amende les conducteurs bruyants.
— Info France 3 (@infofrance3) January 5, 2022
▶ #JT1920 @France3tv pic.twitter.com/iOHVSgZuFr
Η συνάντηση στη χώρα του Κόλπου πραγματοποιήθηκε μετά την επίσκεψη των δύο Αμερικανών αξιωματούχων στο Ισραήλ
«Η γνωμοδότηση του Δικαστηρίου επιβεβαιώνει περαιτέρω ότι οι προσπάθειες της ισραηλινής κυβέρνησης να υπονομεύσει τις εντολές»
Ο Κάρολος και η Καμίλα, πριν αναχωρήσουν, πρόκειται να συναντηθούν με εκπροσώπους επιχειρήσεων
«Είμαστε αποφασισμένοι να κλείσουμε την οδό συνεργαζόμενοι με τους Ευρωπαίους εταίρους μας» είπε ο Στάρμερ