ΠΚΜ: Παρέδωσε στο "Παπανικολάου" τους πρώτους οικίσκους για τη διενέργεια τεστ
"Αποφορτίζουμε τα κτίρια των νοσοκομείων και των κέντρων υγείας, προστατεύουμε τους ασθενείς", είπε ο Απ. Τζιτζικώστας
Παραδίδονται αύριο, Παρασκευή, από τον περιφερειάρχη κεντρικής Μακεδονίας, για τη διενέργεια τεστ κορονοϊού
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Στην παράδοση 40 προκατασκευασμένων οικίσκων για τη διενέργεια τεστ κορονοϊού στα νοσοκομεία της κεντρικής Μακεδονίας θα παραδώσει αύριο, Παρασκευή, ο περιφερειάρχης κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, στην 3η και 4η Υγειονομική Περιφέρεια.
Η παράδοση των οικίσκων θα πραγματοποιηθεί στο νοσοκομείο «Γ. Παπανικολάου», στις 11:00 το πρωί, σύμφωνα με την ΠΚΜ.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google"Αποφορτίζουμε τα κτίρια των νοσοκομείων και των κέντρων υγείας, προστατεύουμε τους ασθενείς", είπε ο Απ. Τζιτζικώστας
Επίσης, ο σχεδιασμός για τα 2 από τα 3 οικόπεδα προβλέπει εγκαταστάσεις άθλησης, ψυχαγωγίας και πρασίνου
Οι επιστήμονες που μετείχαν στη σύσκεψη επανέλαβαν ότι η καφέ παλίρροια είναι ένα φυσικό φαινόμενο που δεν ενέχει άμεσο κίνδυνο, τόνισαν όμως τη σημασία του καθαρισμού
Ενοποίηση 2.000 διατάξεων, ηλεκτρονική ψηφοφορία, δημοψηφίσματα πολιτών και νέοι κανόνες διακυβέρνησης στον «χάρτη» της αυτοδιοίκησης