Τσιτσιπάς: "Δεν καταλαβαίνω πώς έχει νικήσει τον Ναδάλ ο Φέντερερ"

Ο Έλληνας τενίστας πρόσθεσε πως δεν θέλει να χάσει δέκα φορές από τον Ισπανό, μέχρι να βρει την απάντηση

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Πολλές... απορίες είχε ο Στέφανος Τσιτσιπάς στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα με τον Ράφα Ναδάλ. Κυρίως, ο 20χρονος τενίστας δεν μπόρεσε να εξηγήσει την αδυναμία του να ακολουθήσει τον ρυθμό του Ισπανού.

«Κέρδισα μόνο έξι γκέιμς. Δεν ξέρω γιατί, αλλά αισθανόμουν πολύ περίεργα. Έχω την εντύπωση ότι θα μπορούσα να τα καταφέρω καλύτερα σήμερα. Όμως δεν ξέρω, αυτό αισθάνομαι. Αλλά είναι πραγματικά μία παράξενη εντύπωση. Σχεδόν νιώθω ότι δεν μπορούσα να παίξω καλύτερα», είπε ο Τσιτσιπάς, που αναφερόμενος στον Ναδάλ σχολίασε: «Με εξέπληξε. Δεν έχει το καλύτερο σερβίς στο τουρνουά, αλλά ήταν πολύ σταθερός και ιδιαίτερα επιθετικός. Δεν μπόρεσα να βγάλω κάτι θετικό από αυτόν τον αγώνα. Ισως, στο δεύτερο σετ, που πλησίασα περισσότερο. Στο υπόλοιπο διάστημα του αγώνα, είχα την εντύπωση ότι δεν έπαιζα το τένις που είχα παίξει στα υπόλοιπα ματς. Ένιωσα μία άλλη διάσταση του τένις και δεν με άφησε να έχω καθόλου ρυθμό στο παιχνίδι μου. Είναι ένας πολύ διαφορετικός παίκτης από τους άλλους. Έχει το ταλέντο, που δεν έχει κανείς άλλος. Ποτέ δεν τον είχα δει να παίζει όπως σήμερα».

Όσον αφορά στο αγωνιστικό του μέλλον, ο Έλληνας άσος, o οποίος από τη Δευτέρα θα βρεθεί στο Νο 12 της παγκόσμιας κατάταξης, επεσήμανε: «Ελπίζω αυτή η ήττα να με βοηθήσει. Σίγουρα, αυτός δεν ήταν ο τρόπος με τον οποίο ήθελα να φύγω από το τουρνουά. Ήθελα να πάρω κάτι από το ματς και όχι μόλις έξι γκέιμς. Αυτό εννοούσα στις δηλώσεις μου πριν τον αγώνα. Ο Ναδάλ βρήκε καταπληκτικές γωνίες. Το μυαλό μου είχε συνηθίσει σε έναν συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης των δεξιόχειρων αντιπάλων όλη την εβδομάδα. Απέναντι στον Ναδάλ, είχα πάντα την εντύπωση ότι παίζω με λάθος πόδι. Ένιωσα πολύ αργός στο γήπεδο, ενώ συνήθως είμαι γρήγορος. Είχα την αίσθηση πως έχω ύψος 2,10μ. και πως δεν μπορώ να κινηθώ. Δεν ήμουν εγώ. Προσπάθησα να σκεφθώ τον τρόπο με τον οποίο τον νίκησε ο Φέντερερ, γιατί αγωνιστικά μοιάζουμε. Προσπάθησα να καταλάβω. Και δεν θέλω να χάσω δέκα φορές από τον Ράφα».

Σε ερώτηση σχετικά με την κούραση από τους διαδοχικούς αγώνες, ο Τσιτσιπάς, απάντησε: «Θα έλεγα ότι δεν ήμουν αρκετά καλός σε διανοητικό επίπεδο. Είχα την εντύπωση ότι ο εγκέφαλός μου ήταν άδειος. Κάτι που είναι περίεργο, γιατί δεν νιώθω ποτέ έτσι όταν παίζω. Ήθελα πραγματικά να ξυπνήσω. Αισθάνομαι ότι ο χρόνος αντίδρασής μου ήταν πολύ αργός. Δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω αυτό. Υποθέτω ότι προήλθε από τα παιχνίδια που έπαιξα αυτή την εβδομάδα».

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση του, ο Έλληνας πρωταθλητής έκανε έναν μικρό απολογισμό: «Αυτό το τουρνουά έδωσε άλλη διάσταση στην καριέρα μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα σημαντικές νίκες, ειδικά κατά του Ρότζερ. Έπαιξα πολύ καλό τένις εναντίον του, όπως και με τους Μπαουτίστα Αγκούτ και Μπερετίνι, ο οποίος κατά την γνώμη μου, είναι ένας εξαιρετικός παίκτης. Αλλά είμαι πραγματικά απογοητευμένος για σήμερα. Ελπίζω ότι θα έρθω πιο κοντά την επόμενη φορά. Δουλεύω πολύ σκληρά. Ενάντια στον Ράφα, έπαιξα ένα καλό παιχνίδι στο Τορόντο. Οι ελπίδες μου ήταν υψηλές για την επόμενη μονομαχία μας. Θυμάμαι ότι ήθελα να τον νικήσω την επόμενη φορά. Γι' αυτό είμαι τόσο απογοητευμένος».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA