Βέλγιο: Ένα κοριτσάκι τριών ετών πέθανε από κορονοϊό

Πρόκειται για το πιο νεαρό θύμα της ασθένειας που έχει γίνει γνωστό στη χώρα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ένα κοριτσάκι τριών ετών πέθανε από Covid-19 πριν από μερικές ημέρες στο Βέλγιο, ανακοίνωσαν σήμερα Παρασκευή οι βελγικές υγειονομικές αρχές, διευκρινίζοντας πως το παιδί έπασχε από διάφορες παθήσεις.

Πρόκειται για το πιο νεαρό θύμα της ασθένειας που έχει γίνει γνωστό στη χώρα. «Αυτή η είδηση μας αγγίζει όλους πολύ βαθιά είτε ως επιστήμονες είτε ως γονείς», δήλωσε ο Μπουτεουίζν Κατρί, εκπρόσωπος των υγειονομικών αρχών της χώρας αυτής όπου πρόσφατα σημειώνεται μια αναζωπύρωση των κρουσμάτων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA