Μία μαύρη αγορά καυσίμων αναπτύσσεται τις τελευταίες ημέρες στη Γαλλία, αναφέρει ο γαλλικός τηλεοπτικός σταθμός ΒFM. Συγκεκριμένα γίνεται λόγος για κυκλώματα που γεμίζουν μπιτόνια με βενζίνη και στη συνέχεια τα μεταπωλούν, μέσω του διαδικτύου, σε τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 3 και 3,5 ευρώ το λίτρο. Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, έχουν ήδη συλληφθεί για τον λόγο αυτό πέντε άτομα στην περιοχή του Κρετέιγ, στα περίχωρα του Παρισιού. Η αστυνομία και οι δήμοι έχουν ανακοινώσει ότι απαγορεύεται στα βενζινάδικα να πωλούν βενζίνη σε μπιτόνια. Στο μεταξύ οι συνδικαλιστικές οργανώσεις CGT, FO ανακοίνωσαν σήμερα ότι συνεχίζεται η απεργία στα διυλιστήρια της TotalEnergies, η οποία άρχισε στις 27 Σεπτεμβρίου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Εξαιτίας της μεγάλης διαρροής συναλλάγματος και κατά συνέπεια τον κλονισμό των τοπικών οικονομικών και κοινωνιών της Θράκης και της Αν. Μακεδονίας, από τη μαζική μετακίνηση των κατοίκων των περιοχών αυτών προς τις γειτονικές χώρες
Το τουρκικό ΥΠΕΞ δήλωσε ότι η ισραηλινή κυβέρνηση προσπαθεί να κρύψει τα δικά της εγκλήματα με την πολιτική απόφαση που υιοθέτησε και αφορά τα γεγονότα του 1915